۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۶۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمک های مردم تا رفع کامل مشکلات خانواده های سیل زده ادامه یابد

کمک های مردم تا رفع کامل مشکلات خانواده های سیل زده ادامه یابد
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وضعیت مردم سیل زده و وجود مشکلات در این مناطق، گفت: انتظار می رود مردم همچنان در صحنه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران، گفت: روند بررسی مشکلات مردم سیل زده از سوی مسؤولان و به ویژه حل مشکل مسکن باید سرعت یابد.

وی عنوان داشت: در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرعت بخشیدن به کار احداث و تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده از سیل و رفع مشکلات مردم، سفر امروز به پلدختر و بازدید از روند انجام کارها بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: با وجود فعالیت خوب مسؤولان و تهیه زمین برای ساخت منازل اما مشکلات مردم فراوان است.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم سیل زده خاطرنشان کرد: آرامشی که باید ایجاد و برخی دغدغه‌هایی که باید برطرف می‌شد پابرجا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسؤولان باید به کار احداث و تعمیر منازل سرعت بخشند، یادآور شد: از سوی نهادهای مختلف بنیاد مسکن، هلال احمر، کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی در بخش تعمیرات و احداث واحدهای مسکونی انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر اینکه زیبا سازی شهر پلدختر نباید فراموش شود، ابراز کرد: امکان تهیه برخی اقلام از سوی دستگاه‌های دولتی وجود ندارد انتظار میرود مردم و خیرین کمک های خود را به مردم سیل زده ادامه دهند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات