۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۲۷۲۱

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری کارگاه آموزشی هنر زندگی اسلامی و کارگاه داستان نویسی چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» با موضوع راهبرد‌ها و راهکار‌های انتخاب همسر از برنامه‌های اندیشکده سبک زندگی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی که ویژه دانشجویان برگزار می‌شود، مجموعه الگو‌ها و سؤالات همسرگزینی مبتنی بر آموزه‌های دینی برای اولین بار در کشور آموزش داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین عباسی‌اصل، محقق سبک زندگی مدرس این کارگاه آموزشی است. مهلت ثبت نام در این دوره تا ۲۵ تیر اعلام شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه عبارت «هنر زندگی» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۰۷۲ ارسال کنند.

 کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» قرار است طی هشت جلسه، دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۸ تا ۲۰ در امانیه خیابان دز، پلاک ۱۱۱ تشکیل شود.

برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرستان رامهرمز

عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز با اعلام این خبر افزود: با آغاز تابستان و برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت، انجمن‌های هنری این اداره کارگاه‌ها و کلاس‌های هنری را  برگزار می‌کنند.

 وی گفت: به همت دبیرخانه پایتخت کتاب رامهرمز کارگاه داستان نویسی به مربیگری سحر ممبینی نویسنده رامهرمزی (خالق رمان‌های بهار، رها، میمیرم، با تو نفس می‌گیرم) روز‌های یکشنبه ساعت ١٠ صبح برگزارمی شود.

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از ادارات آبادان، خرمشهر و ماهشهر

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در بازدیدی از ادارات تبلیغات اسلامی آبادان، خرمشهر و ماهشهر به بررسی آخرین وضعیت این ادارات پرداخت.

در این بازدید‌ها علاوه بر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، دو معاون این اداره، مدیر حراست و مسئول حوزه مدیریت نیز مدیرکل را همراهی کردند تا به‌صورت تخصصی موارد و مشکلات ادارات سازمان تبلیغات اسلامی را در شهر‌های مذکور شناسایی کنند.

در این برنامه حجت‌الاسلام نبی‌زاده از اداره تبلیغات اسلامی آبادان و سپس از مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای این شهرستان بازدید کرد که وضعیت مطلوب این مدرسه، رضایت و تحسین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان را در پی داشت.

در ادامه نیز بازدید از دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت و دیگر املاک سازمان در این شهرستان انجام شد.

پس از آبادان، نوبت به خرمشهر و ماهشهر رسید که مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از دفاتر اداره تبلیغات اسلامی این دو شهرستان نیز بازدید کرد و با مدیران و کارکنان آن‌ها به گفتگو پرداخت.

همچنین بازدید از ظرفیت‌ها، املاک و مدارس صدرا در خرمشهر و ماهشهر، از دیگر برنامه‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بود.

انتشار فراخوان بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله­‌های سرخ اندیمشک

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله­‌های سرخ اندیمشک با همکاری اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و انجمن هنر‌های نمایشی اندیمشک و با حمایت اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرماه سال جاری با حضور گروه‌های برتر نمایشی از سراسر کشور در شهرستان اندیمشک برگزار می شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات