۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۰۷۲
عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان:

برهنگی و بی حجابی سبب فحشا و منکرات می شود

برهنگی و بی حجابی سبب فحشا و منکرات می شود
حجت الاسلام مشیری گفت: امروز حتی در غرب هم یکی از عوامل مهم فحشا و منکرات، برهنگی و بی حجابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدهادی مشیری، عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان امروز در اجتماع بزرگ مدافعان حجاب و عفاف شهرستان قوچان که با حضور هزاران نفر از بانوان محجبه برگزار شد، گفت: قرآن کریم در برخی امور از جمله حجاب آیات متعددی دارد.

وی با اشاره به این سخن امام رضا(ع) که فرمود:«بی حجابی و بی حیایی و کم عفتی عامل تجاوزات و جنایت‌های ناموسی است.»، اظهار کرد: امروز حتی در غرب هم یکی از عوامل مهم فحشا، منکرات و جرایم که ناله همه را بلند کرده است، برهنگی و بی حجابی است.

حجت الاسلام مشیری افزود: مطابق آمارهای قطعی و مستند، روز به روز بلکه ساعت به ساعت و لحظه به لحظه بر تعداد بهم پاشیدگی خانواده ها، طلاق، تولد فرزندان نامشروع و انحرافات جنسی افزوده می شود که هر کدام از اینها عاملی برای جرایم و انحرافات گوناگون دیگر خواهد شد، به طوری که دانشمندان تربیتی برای اصلاح جامعه ناامید شده اند.

دبیر علمی اتاق تبلیغ خراسان بی حجابی و بی عفتی را موجب ایجاد مشکلات خانواده و جامعه دانست و گفت: بازار فرهنگی و دوری از حریم حجاب و عفاف و آزادی در روابط، زنان را به صورت کالای مشترک درآورده است، به طوری که دو همسر تعلق به خود ندارند در نتیجه قداست پیمان زناشویی مفهومی ندارد و به دنبال این برنامه خانواده ها همچون تار عنکبوت به سرعت متلاشی می شون، کودکان بی سرپرست می مانند و همین وضع اساس اعتیاد، بزه کاری، انحرافات شدید و قتل و جنایت را پی ریزی می کند.

حجت الاسلام مشیری افراد خودنما و دارای شخصیت های نمایشی را دچار بیماری های فکری معرفی و اظهار کرد: خودنمایی یک بیماری روانی است و علامت بزرگی و اعتماد به نفس نیست.

وی به توجه دشمن بر حجاب زدایی از جامعه ما اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان بر از بین بردن حجاب، عفاف، پاکدامنی و حیا از جامعه ما متمرکز شده اند تا آندلس جدید ایجاد کنند چون جوان هرزه و لاابالی، دانشمند و نابغه و اهل مقاومت نمی شود، دنبال عزت خود و کشور نیست، راحت وطن فروشی و خیانت می کند، برعکس انسان غیرت مند که خیانت و جنایت نمی کند.

عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که خانم ها قدر شوهران غیرتمندشان را بدانند، ابراز کرد: نماد غیرت دینی مردم قوچان ۸ هزار رزمنده، ۲ هزار جانباز و ۷۰۰ شهید است./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات