۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۳۳۱۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

بار اصلی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است

بار اصلی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: بار اصلی اجرای بیانیه گام دوم بر دوش جوانان است که باید با همه توان وارد میدان عمل شوند تا بیانیه را به دست انقلابیون جهان برسانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار، صبح امروز در ادامه سلسله نشست‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، در جمع جامعه صنعتگر این استان، با بیانیه اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه راهبردی و کلیدی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب برای تنظیم این بیانیه زحمت فراوانی کشیدند و وقت بسیاری گذاشتند؛ بنابراین می‌طلبد که بار‌ها مورد مطالعه، تحلیل و بحث قرار گیرد تا محتوای آن بهتر آشکار و در نهایت چراغ راه آینده همگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب تنها جمهوری اسلامی و یا نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: اگر بیانیه به خوبی مطالعه و مورد تحلیل قرار گیرد پی خواهیم برد که مخاطب اصلی آن تمام کشور‌های جهان است و این نشان از دید وسیع این عالم فرزانه دارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند انقلاب به جهان صادر شد، تصریح کرد: این امر نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و مخاطب آن تنها ایرانی‌ها نیستند.

وی با بیان اینکه بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به تشریح دستاورد‌های نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته می‌پردازد، تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب در سال‌های گذشته این بوده که توانسته کشور‌های عربی و اسلامی منطقه را با خود همراه سازد و این دستاورد کمی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قلب اسرائیل نیز صادر شده است، بیان کرد: امروزه در اسرائیل نبردی میان سیاهپوستان و سفیدپوستان یهودی رخ داده و ساکت هم نشده اند، آن‌ها بیان می‌کنند چرا تبعیض نژادی در این کشور وجود دارد، این نشان می‌دهد شما علم ضد نژاد پرستی را بالا برده اید.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه هدف رهبری از انتشار بیانیه گام دوم این بوده که طوفانی در این عالم به راه بیندازد که آن طرف عالم، پیروزی مطلق است، اظهار کرد: بار اصلی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است که باید با همه توان وارد میدان عمل شوند تا بیانیه را به دست انقلابیون جهان برسانند.

وی با بیان اینکه رهبری با توجه به تثبیت رسیدن گام نخست انقلاب، می‌خواهد گام دوم را محکم‌تر بردارد، خاطرنشان کرد: انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه انقلاب نشان داد این نظام تثبیت شده و دیگر به زمین نخواهد خورد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه انسان عاقل بدون هدف حرکت نخواهد کرد، گفت: شاخص گام دوم، همان گام نخست است، زیرا ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و معیار در برداشتن قدم، فاصله میان مبدا تا مقصد است، معیار گام دوم انقلاب نیز رسیدن به مقصد است چراکه مبدا ما ضد ارزش بود.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم بیانیه گام دوم انقلاب و رابطه آن با جوانان را متوجه شویم باید هدف از انقلاب را بدانیم که هدف اصلی، ظهور امام زمان بوده و در این بیانیه مشخص شدن هدف مهم است./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات