۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۱۳۴۲۸
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

نیازمند حضور جوانان حزب اللهی در عرصه‌های مختلف حکومتی هستیم

نیازمند حضور جوانان حزب اللهی در عرصه‌های مختلف حکومتی هستیم
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه رهبری به دنبال حضور جوانان در عرصه‌های کلان نظام هستند، گفت: نیازمند حضور افراد حزب اللهی و جوان در عرصه‌های مختلف حکومتی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار، عصر امروز در جمع ناظران شورای نگهبان این استان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: باید در همه امور، کار به جوانان سپرده شود و به یقین تنها در این صورت مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برای انتخاب افراد دو معیار را در نظر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: جوان و حزب اللهی بودن دو معیار اصلی برای انتخاب افراد است و این خواسته رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه اصلح غیر مقبول معنایی ندارد، ابراز کرد: باید میدان انتخابات را به جوانان بسپاریم و کمی احساس تکلیف‌ها را کنار بگذاریم؛ متأسفانه مهمترین آفت امروز کشور ما این است که برخی‌ها به هیچ عنوان نمی‌خواهند از عرصه خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه حضور همگانی در انتخابات یک اصل است، ابراز کرد: افرادی مثل آقای هاشمی به دنبال انتخابات یک طرفه بودند، اما نظر رهبری خلاف این است؛ طبیعتا حضور افراد از همه طیف‌ها به عنوان کاندیدا در انتخابات سبب حضور همگانی مردم در انتخابات می‌شود و این امر خیلی مهم است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر چه ترکیب مجلس در دوره‌های مختلف جای حرف دارد و هر کدام به نحوی دارای مشکلات عدیده بوده اند، خاطرنشان کرد: اصل این است که خروجی همه این مجلس‌ها چیزی به نام بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند برجام جز ضرر هیچ چیزی برای ما نداشت، ابراز کرد: اصل قضیه برجام یک آورده داشت و آن بی اعتمادی به دشمن بود که به خوبی از سوی رهبری مدیریت شد؛ هدف کلی برجام این بود که رفتار منطقه‌ای ایران را تغییر دهد که به لطف تدابیر رهبر معظم انقلاب نتوانست و از این جهت برجام برای ما آورده داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه تا الان این انقلاب در مجلس و ریاست جمهوری نیاز به افرادی داشت که آمریکا به آن‌ها دل خوش کند، اظهار کرد: شرایط امروز فرق کرده است؛ امروز نیازمند حضور افراد حزب اللهی و جوان در عرصه‌های مختلف حکومتی هستیم و باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مدیریت‌های مدبرانه حضرت آقا در عرصه‌های مختلف نظام ابراز کرد: اگر از صدر انقلاب تا امروز دولت‌ها را بررسی کنیم می‌بینیم که در هر دولتی، دشمن به نحوی دلخوش به برچیدن نظام اسلامی شد، حال آنکه ایران اسلامی هر سال مقتدرتر عرصه‌های پیشرفت را پشت سر گذاشت و همه این پیشرفت‌ها مدیون رهبری است.

وی با بیان اینکه رهبری به دنبال حضور جوانان در عرصه‌های کلان نظام هستند، گفت: رهبری می‌خواهد کار را تمام کند و در این بین نیازمند یک سری نیروی جوان است که متأسفانه تاکنون محقق نشده است؛ باید همه کمک کنند تا میدان برای حضور جوانان در انتخابات مجلس پیش رو باز شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان با تأکید بر اینکه ناظران چشم بینای شورای نگهبان هستند، خاطرنشان کرد: شما باید خوب ببینید، به هنگام ببینید و به هنگام انتقال دهید و این مهمترین رسالت امروز شما به عنوان ناظر شورای نگهبان است./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات