۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۶۱۳۴۵۰
با حکم واعظی؛

فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور شد

فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور شد
فریدون وردی‌نژاد با حکم محمود واعظی به‌عنوان معاون سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، فریدون وردی نژاد با حکم محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور به‌ عنوان معاون سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد.

واعظی همچنین از زحمات و تلاش‌های مجید تخت روانچی در دوران تصدی این مسؤولیت تشکر و قدردانی کرد.

متن حکم محمود واعظی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای فریدون وردی نژاد
نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و توانایی‌های تخصصی جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با هم‌افزایی و بهره‌گیری از مجموعه نیروها و امکانات دفتر رئیس جمهور و حوزه معاونت سیاسی و همکاری نزدیک با دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به ارائه بهینه و به هنگام گزارش‌های تحلیلی در موضوعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی به همراه پیشنهادات اقدام نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

به گزارش فارس، پیش از این مجید تخت‌روانچی عهده دار این مسئولیت بود که از فروردین ماه امسال به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل متحد عازم نیویورک شده بود.

وردی‌نژاد کهمشاور محمود واعظی و رئیس شورای راهبردی رسانه ای ریاست جمهوری را بر عهده داشت، در فاصله سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۰ مدیرعامل خبرگزاری دولتی ایرنا، روزنامه ایران و در سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ سفیر ایران در چین بوده است.

محمد قمین
ارسال نظرات