۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۳۷۳۵

عضو هیأت موسس مدرسه علمیه خواهران مسجد سلیمان درگذشت

عضو هیأت موسس مدرسه علمیه خواهران مسجد سلیمان درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین حسین بهرامی از اعضای هیأت مؤسس مدرسه علمیه (س) مسجدسلیمان درگذشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بهرامی عضو هیأت موسس مدرسه علمیه خواهران مسجدسلیمان و دادستان سابق دادگاه های انقلاب مسجدسلیمان و مسئول دادگاه ویژه روحانیت قم ،لرستان و خوزستان درگذشت.

بر همین اساس مراسم تشیع وخاکسپاری روز پنج شنبه مورخ 1398/04/27 ساعت 9:30 از مسجد امام حسن  عسکری به طرف حرم مطهر حضرت معصومه (س)برگزار شده است؛ همچنین مراسم ختم عصر امروز از ساعت 17 در مسجد المهدی واقغ در 45 متری صدوق، 30 متری فجر برگزار می‌شود

زندگی‌نامه:
حجت_الاسلام والمسلمین مرحوم حسین بهرامی (ره) درسال ۱۳۳۲ در کانون خانواده ای مذهبی و روحانی در یکی از روستاهای زنجان دیده به جهان گشود.

دوران ابتدایی را در مدرسه سعادت و تا سوم دبیرستان در یکی از دبیرستان های زنجان سپری نمود.

ایشان در سال ۱۳۴۸ در آزمون ورودی مدرسه حقانی قم(که مدیریت آن را آیت الله شهید قدوسی (ره) به عهده داشت) شرکت و پس ازقبولی تحصیل علوم دینی را ادامه داد.

در جریان شهادت آیت الله غفاری به دست دژخیمان ساواک رژیم منحوس پهلوی در زندان در مراسم تشییع جنازه آن مجاهد نستوه شرکت کرده و به جرم سر دادن شعارهای ضد رژیم و نام بردن از امام خمینی (ره) دستگیر و مدتی قریب دو سال در زندان های  کمیته مشترک شهربانی و ساواک،قصر و اوین به سربرد و در نهایت در سال ۱۳۵۵ از زندان آزاد گردید./829/د102/ب1

منبع: کوثرنیوز

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات