۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۱۳۷۹۸
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در گفت وگو با رسا:

مرحوم آیت الله حائری از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب دریغ نمی کرد

مرحوم آیت الله حائری از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب دریغ نمی کرد
نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه مرحوم آیت الله حائری شخصیتی ولایی بودند، گفت: ایشان از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب دریغ نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده سابق ولی فقیه در امور و حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله سید علیرضا حائری گفت: ایشان از لحاظ علمی و فضیلت شخصیتی جامع بودند.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله حائری دانش آموخته حوزه نجف و قم بودند و همواره در زمینه های علمی خدمات بسیاری را به حوزه های علمیه ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان اینکه مرحوم آیت الله حائری از شاگردان علمای بزرگی همچون شهید محمدباقر صدر بودند، عنوان کرد: ایشان از محضر علمای بزرگ بهره های بسیاری برده و از دانش بسیار بالایی برخوردار بودند.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: ایشان در کنار علم و دانشی که داشتند، از تواضع و فروتنی بسیار بالایی برخوردار بودند؛ هیچگاه ما مشاهده نکردیم که ایشان ادعای علمیت کرده و دانش خود را به رخ دیگران بکشند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله حائری شخصیتی ولایی بودند، ابراز داشت: ایشان همواره با انقلاب همراهی کرده و از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب اسلامی دریغ نمی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان اینکه مرحوم آیت الله حائری مورد علاقه رهبر معظم انقلاب بودند، یادآور شد: ایشان از لحاظ فضائل و مناقب چیزی کم نداشتند و می توان گفت با رحلتشان ثلمه بزرگی به حوزه های علمیه وارد شد؛ ایشان زمینه رشد بیش از این داشتند و متأسفانه از دست ما رفتند و امیدواریم در سرای آخرت نزد خداوند بیشترین پاداش و عنایات را داشته باشند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات