۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۱۳۸۳۱
امام جمعه موقت کاشان:

وضعيت اردوگاه دشمن آشفته تر از هميشه است + فیلم

وضعيت اردوگاه دشمن آشفته تر از هميشه است + فیلم
حجت الاسلام اسلامی تبار وضعیت اردوگاه دشمن را آشفته‌تر از همیشه خواند و به دورنمای وضعیت دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و در حال احتضار است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با اشاره به فراز‌های مهمی از فرمایشات رهبری در دیدار نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه، گفت: نماز جمعه پایگاه وحدت و همدلی و بصیرت افزایی و نهاد مقدس دشمن شکن و خار چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه با عظمتی است که تقویت آن یکی از معروف‌های بزرگ است، افزود: تشویق و تلاش برای حضور همگانی در نماز جمعه و تقویت نماز جمعه معروف است و تضعیف نماز جمعه نیز منکر است چرا که تضعیف نمازجمعه نیز یکی از اهداف دشمن است.

حجت الاسلام اسلامی تبار حرکت بر خلاف خواسته دشمن و پرهیز از خواسته‌های دشمن را یک قاعده برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم هر کاری را که دشمن دوست دارد از انجام آن پرهیز کنیم و هرکاری را که دشمن دوست ندارد انجام شود نباید آن را انجام دهیم.

وی افزود: نماز جمعه یک نیرو و قدرت بسیار عظیمی برای حرکت دادن ملت در مسیر انقلاب اسلامی، بیان مسائل ضروری کشور، هدایت مردم و افشای توطئه‌های دشمن است، از این رو برای تقویت نماز جمعه باید از تمام توان خود استفاده کرد.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید به برگزاری نماز‌های جمعه با جاذبه برای جذب مردم به نماز جمعه و استقبال مردم و حضور همگانی مردم در نماز‌های جمعه گفت: کیفیت خطبه‌های نماز جمعه و شخصیت امام جمعه از جمله عوامل مهم برای ایجاد جاذبه نماز‌های جمعه است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه از نمازگزاران جمعه کاشان خواست پیشنهادات و انتقادات خود که منجر به تقویت و برگزاری باشکوه‌تر نماز جمعه شود را به صورت مکتوب به ستاد نماز جمعه کاشان ارائه کنند و ستاد نماز جمعه نیز با بررسی پیشنهادات و انتقادات مردمی آن را اجرایی کند.

وی با تقدیر و تجلیل از آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان برای ساخت مصلی بقیه الله الاعظم کاشان و همراهی و مساعدت و کمک مردم خیر کاشان، گفت: اتمام پروژه با عظمت مصلی بقیه الله الاعظم کاشان امروز نیازمند مساعدت و همکاری همه مردم کاشان، مسؤولان شهرستان، فرمانداری و به ویژه استاندار استان اصفهان است.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: اتمام پروژه عظیم مصلی بقیه الله الاعظم کاشان در آینده می‌تواند به عنوان نگینی درخشان برای شهرستان کاشان باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه وضعیت اردوگاه دشمن را آشفته‌تر از همیشه خواند و به دورنمای وضعیت دشمن اشاره کرد و عنوان کرد: دشمن امروز آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و در حال احتضار است و هیچ کاری هم از او ساخته نیست.

وی افزود: اگر امروز دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران خوار و ذلیل است به برکت رهبری امام خامنه‌ای و خون شهدا و استقامت ۴۰ ساله ملت قهرمان ایران است.

امام جمعه موقت کاشان همچنین با تأکید بر اینکه مسؤولان نظام در آزمون مهمی قرار دارند، افزود: مدیران و مسؤولان نظام باید آگاه باشند اگر در برابر دشمن عقب نشینی کنند دشمن جری‌تر خواهد شد، اما اگر در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنند دشمن نیز مأیوس خواهد شد./1307/پ210/ب1
تعداد بازدید : 5
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات