۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۳۸۳۴
امام جمعه اهواز:

حل مشکلات استان خوزستان نیازمند عزم ملی است

حل مشکلات استان خوزستان نیازمند عزم ملی است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه یاری مرکزنشینان را برای حل معضلات آب و فاضلاب استان خواهان هستیم، گفت: اعتبارات استانی برای حل مشکلات آب و فاضلاب ناکافی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب و ابلاغ سلام معظم له به مردم استان اظهار داشت: عدم فراموشی سیل زدگان تا زمان بازگشت آرامش از سوی مسؤولان مورد توجه قرار بگیرد از سوی دیگر دو بار در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون معضل آب و فاضلاب اهواز و استان سخن گفتم، علی رغم تلاش مسؤولان به ویژه در اهواز و حاشیه‌های آن بار دیگر شاهد قطعی آب و طغیان فاضلاب‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه قطعی آب و مشکل فاضلاب مشکلات عمده‌ای برای خوزستانی‌ها به بار آورده است، افزود: کمک مرکزنشین‌ها برای یاری رسانی به مسؤولان استانی را خواستار هستیم و در این فصل که نیازمند بسیار به آب هستیم با توجه به محدودیت توان مسؤولان استانی یاری مسؤولان مرکز را بیش از بیش می‌خواهیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بازدید از مناطق مختلف استان بدون هیچگونه تغییر و حل معضل سبب بدبینی مردم خواهد شد، عنوان داشت: اعتبارات استانی پاسخگوی معضلات و مشکلات آب و فاضلاب نیست، عزم ملی در این باره بسیار نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به آیه «ان مع العسر یسرا» بیان داشت: براساس آیه مذکور به دست آوردن آسانی و راحتی بدون تحمل سختی حاصل نمی‌شود؛ از همین رو است که به برکت عدم ارتباط با برخی کشورها، از درون در حال جوشیدن هستیم و قطعا ثمرات آن را در آینده نزدیک خواهیم دید.

وی با اشاره به تحرکات اخیر منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای درباره توقیف نفتکش‌ها عنوان داشت: آمریکا و استکبار فراموش نکند در دهه ۶۰ علی رغم نداشتن توان نظامی امروز، به برکت رهبری امام راحل و پیروی امت اسلامی بسیاری از نفتکش‌ها و ناوگان هایشان را به وسیله مین و موشک به قعر دریا فرستادیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به قدرت اول منطقه‌ای و پنجم جهانی ایران از لحاظ نظامی تصریح کرد: فرماندهی جنگ به دست کسی است که اعتقاد دارد امنیت در سایه امنیت، موشک جواب موشک و نفتکش جواب نفتکش حاصل می‌شود./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات