۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۸۵۴
امیر عبداللهیان:

طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن تجزیه منطقه را دنبال می‌کند

طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن تجزیه منطقه را دنبال می‌کند
دستیار ویژه رییس مجلس آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را عامل ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواند و گفت: طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن تجزیه منطقه را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حسین امیرعبداللهیان  دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با نبیه بری رییس مجلس لبنان در بیروت دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با تبریک سالگرد پیروزی  مقاومت در جنگ سی و سه روزه علیه تجاوزات اسراییل غاصب، بر توسعه همه جانبه همکاری های پارلمانی و دولتی میان  دو کشور تاکید کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، سیاست کشورمان را برقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت لبنان را امنیت منطقه می داند.  

وی تصریح کرد: دور ماندن لبنان از بحران های منطقه ای همواره مورد تاکید تهران است.

امیرعبداللهیان در بخش دیگری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را عامل ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواند و گفت: طرح به‌اصطلاح معامله قرن آمریکایی -صهیونیستی برای فلسطین و منطقه در واقع همان اهداف تجزیه منطقه را دنبال می کند.

امیرعبداللهیان در پایان تصریح کرد: امروز پارلمان، ارتش، دولت و مقاومت لبنان دست در دست هم برای اعتلای لبنان عمل می کنند و تهران توسعه و امنیت پایدار لبنان را توسعه و امنیت ایران می داند.

محمد قمین
ارسال نظرات