۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۱۳۹۷۱
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی در گفت وگو با رسا:

انگلیسی ها دست از خباثت برندارند در خلیج فارس در امان نخواهند بود

انگلیسی ها دست از خباثت برندارند در  خلیج فارس در امان نخواهند بود
نماینده خبرگان با بیان اینکه توانمندی سپاه جرأت هرگونه اقدامی را از دشمن سلب کرده است، گفت: انگلیسی ها دست از خباثت برندارند در خلیج فارس در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در توقیف نفتکش انگلیسی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی فرموده اند که «دوران بزن در رو تمام شده است» و این اقدام سپاه در راستای پاسخ به خباثتی بود که انگلیسی ها در جریان توقیف نفتکش ایرانی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: ما علیرغم همه تحریم های ظالمانه ای که دشمن بر کشور تحمیل کرده است، می خواهیم نفت خود را از طریق راه های مختلف بفروشیم، اما راهزنان دریایی انگلیس خبیث کشتی نفتکش ما را در جبل الطارق گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با اشاره به اینکه تا زمانی که انگلیسی ها از خباثت خود دست برندارند در آب های خلیج فارس در امان نخواهند بود، تأکید کرد: انگلیسی های خبیث کشتی نفتکش ایرانی را بر خلاف قوانین بین المللی توقیف کردند و هم اکنون با تهمت زدن به ایران می خواهند خودشان در امان باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «عناصر مؤمن و انقلابی در کشور پاسخ انگلیس خبیث را در موقعیت و فرصت مناسب خواهند داد»، عنوان کرد: نیروهای مقتدر سپاهی این پیام رهبری را به خوبی دریافت کرده و خباثت انگلیسی ها را به بهترین شکل تلافی کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر بنا باشد ما نتوانیم نفت کشور را بفروشیم از صادرات نفت دیگران نیز جلوگیری خواهیم کرد، بیان کرد: سپاه با توقیف نفتکش انگلیسی به دشمن نشان داد که می تواند در برابر اقدامات آنها مقابله به مثل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه امروز غربی ها در دنیا رسوا شده اند، ابراز داشت: در حال حاضر مشاهده می کنیم که دشمن برای به دست آوردن آبروی از دست رفته خود به گزافه گویی روی آورده است و هر روز ادعایی جدید و کاذب می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن همواره در توهم است، خاطرنشان کرد: ادعای دروغین اسقاط پهپاد ایرانی توسط ناوچه آمریکایی نیز از دیگر ادعاهای گزاف دشمن بود؛ در اینجا باید خطاب به آنها گفت «شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لف لف خورد گه دانه دانه».

وی در پایان با بیان اینکه رشد و توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت از این نهاد انقلابی جرأت هرگونه اقدامی را از دشمن سلب کرده است، یادآور شد: این مطلبی است که خود سردمداران انگلیس به آن اذعان داشته اند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
انگلیس هیچ وقت دست از خباثت بر نخواهد داشت ما باید قوی شویم و مقابلش ایستادگی کنیم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
بالاخره گذر پوست به دباغ خانه افتاد، چکمه های ایرانی روی عرشه ی نفتکش انگلیس هم قدم زدند. خدا را شاکریم خون شهدا بی ثمر نشد و خباثت انگلیس را بی جواب نگذاشتیم. اینان تکاوران ایرانی هستند که روی عرشه نفتکش انگلیسی فرود می آیند. حس غرور نداره
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
‏رهبری: عناصر مومن در جمهوری اسلامی ایران دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی جواب نخواهند گذاشت

«عناصر مومن»
چقدر دقیق
مومن به انقلاب
مومن به خباثت غرب
0
0