۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۹۹۵
حجت الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با رسا:

نادیده گرفتن مشکلات و آمارهای غیر واقعی مردم را به مسؤولان بی اعتماد می کند

نادیده گرفتن مشکلات و آمارهای غیر واقعی مردم را به مسؤولان بی اعتماد می کند
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از نادیده گرفتن مشکلات کشور توسط برخی از مسؤولان گفت: برخی به گونه ای آمار می دهند و صحبت می کنند که انگار هیچ مشکلی وجود ندارد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص علل تدوام تورم و گرانی لجام گسیخته در کشور و انفعال دولت، بیان داشت: شاهد هستیم که مشکلات اقتصادی کشور فشار بسیاری به مردم  به ویژه خانواده های کم درآمد و کارگران و کارمندان وارد کرده است.

وی افزود: زمانی که قیمت دلار و سکه یک شبه گران شد، در کسری از ثانیه قیمت تمام اجناس به دو برابر افزایش پیدا کرد. اما حالا که نرخ دلار نزولی شده و هر روز شاهد کاهش نرخ دلار و افت قیمت طلا هستیم، همچنان قیمت دیگر کالاها بالا بوده و پایین نمی آید.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی از مسؤولان می پرسیم که چرا قیمت ها کاهش پیدا نمی کند، می گویند اثرگذاری دلار در قیمت دیگر کالاها و خدمات چند ماه طول می کشد! متاسفانه هیچ کسی هم نیست که پاسخ دهد چرا وقتی قیمت دلار بالا رفت، همان لحظه قیمت کالاها از ماست و گوشت گرفته تا خودرو افزایش یافت، اما حالا باید مردم چند ماه صبر کنند؟

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از دولت، اظهار داشت: متأسفانه وقتی مسؤولان سخنرانی می کنند، می گویند وضعیت خوب است و قیمت ها کاهش یافته و افزایش قیمتی نداریم. مثل اینکه این افراد در ایران زندگی نمی کنند و اطلاعی از وضع مردم ندارند.

وی تاکید کرد: ارائه آمارهای غیر واقعی و نادیده گرفتن مشکلات کشور و مردم، نه تنها دردی از جامعه دوا نمی کند، بلکه مردم را بیش از گذشته نسبت به مسؤولان بی اعتماد می کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: به طور قطع، آسیب بی اعتمادی مردم به مسؤولان بیش از آسیب گرانی ها و تورم است و امیدوارم مسؤولان اجازه ندهند که اعتماد مردم خدشه دار شود./856/ت302/ق

ارسال نظرات