۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۱۴۱۷۲
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

نفوذ و قدرت رهبر انقلاب در قلوب مردم جهان قابل مشاهده است + فیلم

نفوذ و قدرت رهبر انقلاب در قلوب مردم جهان قابل مشاهده است + فیلم
ابراهیمی با بیان اینکه سعودی ها یک هزارم رهبر انقلاب قدرت و نفوذ قلبی ندارند، گفت: نفوذ و قدرت رهبر انقلاب در قلوب مردم جهان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابوذر ابراهیمی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: انسان ها دو گونه هستند.

وی افزود: دسته ای قدرت خود را از بیرون دریافت می کنند و دسته دیگر قدرتی درونی دارند؛ کسانی که دارای قدرت درونی هستند خداوند زبان آنان را نافذ و گفتارشان را در قلوب نفوذ می دهد تا در دیگران تاثیرگذار باشند.

ابراهیمی با اشاره به قدرت درونی امام راحل، ابراز کرد: امام راحل پیش از پیروزی انقلاب بدون هیچ امکانات مادی اما با قدرت درونی، فکر و قلوب انسان ها را تسخیر کردند و با اقتدار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: امام راحل زمانی که مبارزات انقلابی خویش را آغاز کردند می دانستند مامور به وظیفه هستند و نتیجه را کسی دیگری رقم می زند؛ از این رو می فرمودند: ما موظف به عمل هستیم و موظف به نتیجه نیستیم.

وی افزود: آن چیزی که باعث شده در اقصی نقاط جهان انسان ها رهبر انقلاب را الگوی خود قرار دهند همین نفوذ و قدرت درونی ایشان است؛ امروز عربستان در همه جا هزینه می کند اما یک هزارم رهبر معظم انقلاب قدرت و نفوذ قلبی ندارد.

ابراهیمی بیان داشت: قدرت بیرونی نابود شدنی است اما قدرت درونی دارای بقا و ثبات است؛ دشمن باید بداند ملت ایران هرگز از جمهوریت خود دست نخواهد کشید و تا پای جان از رهبر انقلاب دفاع خواهد کرد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات