۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۱۴۲۱۷
مرجع دینی کلیمیان ایران:

صلح با ظالمان، تسلیم شدن در برابر آنان است + فیلم

صلح با ظالمان، تسلیم شدن در برابر آنان است + فیلم
لاله زار با بیان این که رسیدن به صلح جهانی خواسته همه ملت ها است، گفت: صلح با ظالمان در اصل تسلیم شدن در برابر آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمامی لاله زار مرجع دینی کلیمیان ایران، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: صلح و صلح جویی در واقع ایجاد امنیت و آرامش برای جهانیان است.

وی افزود: در همه ادیان الهی صلح ارزش فراوانی دارد و به آن تاکید شده است و این صلح مربوط به صلح فردی و اجتماعی می شود.

لاله زار یکی از آرزوهای ملت ها را رسیدن به صلح جهانی بیان کرد و اظهار داشت: در صلح جهانی انسان به دنبال صلح با ظالم و دشمن نیست بلکه مقصود از صلح جهانی همان ایجاد امنیت است.

مرجع دینی کلیمیان ایران با اشاره به اینکه صلح با ظالمان به معنای تسلیم شدن است، ابراز کرد: این تحریم هایی که امروز در جهان وجود دارد و ملت ایران را نیز به آن دچار کردند در اصل باید علیه آمریکا اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا برخلاف معاهدات بین المللی عمل می کند، گفت: تحریم ملت ایران برخلاف معاهدات بین المللی است و این نشان از خباثت آمریکا دارد.

لاله زار ادامه داد: این تحریم ها هرگز ابزار صلح نیستند بلکه نابود کننده صلح به شمار می روند و این فشار ظالمانه دشمن به طور قطع باعث وحدت و انسجام بیشتر جامعه در صیانت از کشور می شود.

مرجع دینی کلیمیان ایران بیان داشت: مبارزه با ظلم دستور دینی است و کلیمیان نیز خود را جدای از این دستورات دینی نمی دانند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات