۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۴۲۵۵
تولیت مدرسه علمیه امام صادق:

مردم از مسؤولان انتظاری جز خدمت خالصانه ندارند

مردم از مسؤولان انتظاری جز خدمت خالصانه ندارند
آیت الله محمودی با تاکید بر اینکه توجه و دیدار با خانواده شهدا باید در برنامه ریزی کاری مسؤولان قرار گیرد، گفت: امام راحل فرمودند: شهدا و خانواده آنان نباید فراموش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمرتضی محمودی تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع)، امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرای طرح سپاس و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان است.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید در دستور کار همه مسؤولان قرار گیرد، ادامه داد: امام راحل در پیام خود تاکید داشتند که نباید شهدا و خانواده آنان فراموش شود؛ بنابراین توجه و دیدار از خانواده معظم شهدا کمترین کاری است که مدیران و مسؤولان می توانند انجام دهند.

آیت الله محمودی تکریم از خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و ابراز کرد: ایثارگران و خانواده معظم شهدا باید در نزد مسؤولان، ادارات و نهادها جایگاه ویژه و رفیعی داشته باشند تا از توجه به آنان غفلت نشود.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه مسؤولان نباید دیدار از خانواده شهدا را مختص یک روز خاص بدانند، گفت: دیدار از خانواده شهدا باید در برنامه کاری همه مسؤولان گنجانده شود و تعامل با آن بزرگواران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری مردم ولایتمدار شهرستان ورامین، ابراز داشت: مردم این خطه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت از امام راحل و نهضت جمهوری اسلامی مورد بدترین توهین ها و جسارت ها قرار گرفتند و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند.

آیت الله محمودی ادامه داد: حمایت از مرجعیت و رهبر انقلاب مدال افتخاری است که سالها بر سینه مردم شهرستان ورامین خوش می درخشد، مردم شهید پرور خطه ورامین در این چهل سال در عرصه های مختلف با حضور به موقع حمایت خود را از انقلاب و رهبری اعلام داشتند.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) در پایان با خطاب قرار دادن مسؤولان تاکید کرد: مردم ورامین از مسؤولان انتظاری جز عملکرد و خدمت خالصانه ندارند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات