۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۱۴۴۱۵
امام جمعه موقت شهرری:

نماز جمعه سنگری برای تبیین اولویت های نظام است + فیلم

نماز جمعه سنگری برای تبیین اولویت های نظام است + فیلم
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه نماز جمعه سنگری است که اولویت های نظام در آن تبیین می شود، گفت: نماز جمعه خنثی کننده طرح و نقشه های دشمنان و منافقان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز اولین اقامه نماز جمعه در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد، نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اتحاد، امنیت و آرامش از برکات نماز جمعه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در دوران دفاع مقدس مرکز بسیج عمومی برای جبهه های جنگ به شمار می رفت، ادامه داد: یکی از پایگاه های مهم در دوران دفاع مقدس سنگرهای نماز جمعه بود.

حجت الاسلام ابراهیمی نماز جمعه را یکی از سنگرهای خنثی کننده طرح و نقشه های دشمنان و منافقان بیان کرد و افزود: در جامعه اسلامی حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را می توان در میعادگاه های نماز جمعه جستجو و تامین کرد.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی نمازجمعه منشأ قدرت محسوب می شود، ابراز کرد: تریبون نماز جمعه و امام جمعه یک رسانه تاثیر گذار در جامعه محسوب می شود از این رو نماز جمعه می تواند تاثیرات سیاسی، اجتماعی، معنوی و فرهنگی در جامعه بگذارد.

وی با تاکید براینکه از نماز جمعه به عنوان رسانه ملی و مذهبی باید حداکثر استفاده برده شود، گفت: نماز جمعه سنگری است که اولویت های نظام در آن تبیین می شود؛ با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و تحریم های ظالمانه دشمنان می طلبد اصحابه رسانه در این حوزه فعالیت دو طرفه و موثری در راستای حل مشکلات مردم داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی غفلت زدگی را یکی از دلایل موفقیت دشمن در ضربه زدن به ملت ها دانست و اظهار داشت: دشمن یکی از راه های موفقیتش استفاده از غفلت مردم است و یکی از مهمترین اهداف نماز جمعه بیدار ساختن مردم از غفلت و بی خبری است.

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک گردهمایی خودجوش است که هر هفته عده کثیری با تجمع در آن گرد هم جمع می شوند اگر دشمنان ظرفیتی همچون نماز عبادی سیاسی جمعه داشتند به طور قطع از آن نهایت استفاده و بهره را می بردند بنابراین ما باید امروز قدر این ظرفیت را بدانیم و از آن به نفع انقلاب و رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 3

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات