۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۶۱۴۵۹۸

مدرسه رضویه هویزه ساختمان خدماتی رفاهی احداث کرد

مدرسه رضویه هویزه ساختمان خدماتی رفاهی احداث کرد
متولی مدرسه رضویه هویزه با اشاره به مشکلات متعدد مالی مدرسه، گفت: طی رایزنی با شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه مجوز ساخت یک ساختمان خدماتی رفاهی اخذ شد.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، متولی مدرسه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مشکلات متعدد مالی حوزه شهرستان اظهار داشت: بنا شد تا از ظرفیت حوزه و مکان فیزیکی آن برای پیشبرد اهداف خدماتی رفاهی ویژه طلاب بهره ببریم که در این زمینه پس از پیگیری‌های بسیار و از منابع مالی بنیاد برکت و ستاد فرمان امام، مبالغی مصوب و در اختیارمان قرار گرفت.

متولی مدرسه رضویه هویزه بیان داشت: طی رایزنی با شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه کشور مجوز ساخت یک ساختمان خدماتی رفاهی در حوزه اخذ شد تا به عنوان یک منبع پایدار برای استقلال مالی حوزه شهرستان صورت بگیرد.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه ساختمان مزبور ساخته شده است، ادامه داد: این ساختمان در سه طبقه ساخته شد که طبقه اول به عنوان پاساژ و ۱۷ باب مغازه دارد و طبقه دوم نیز برای آزمایشگاه و رادیولوژی و خدمات پزشکی اختصاص یافت ضمن اینکه طبقه سوم به عنوان ساختمان پزشکان برای پزشکان متخصص و فوق تخصص در نظر گرفته شده است.

امام جمعه هویزه افزود: ارائه خدمات برای شهروندان و منبع پایدار برای مدرسه در ورای تأسیس ساختمان مذکور است تا دیگر مدرسه علمیه برای داشتن منابع مالی دنباله روی دیگران نباشد.

وی پیرامون موقوفات حوزوی گفت: متأسفانه اوقاف شهرستان علی رغم پیگری‌های بسیار از سوی حوزه، اقدام هدفمند و سودمندی در زمینه موقوفات حوزه ترتیب نداده و هنوز درصد معینی برای حوزه تعریف نشده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات