۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۱۴۶۴۲
خطیب نماز جمعه ساری تأکید کرد؛

برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان اجتماعی در جامعه

برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان اجتماعی در جامعه
امام جمعه موقت ساری بر ضرورت برخورد قاطع نیروی انتطامی با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشورمان، گفت: امروز این نهال ارزشمند انقلاب پس از چندین دهه به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
 
وی با اشاره به این که نماز جمعه نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان انقلاب اسلامی است، بیان داشت: نماز جمعه بهترین پایگاه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه، نماز جمعه را یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اهمیت نماز جمعه به حدی است که قرآن در آیات الهی سوره‌ای به نام جمعه نازل کرده است.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به چهل ساله شدن نماز جمعه در کشورمان، افزود: پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه امروز به عنوان قرارگاه تقوا، بصیرت و اخلاق مورد توجه است.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که در حال حاضر ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور فعال است، بیان داشت: این پایگاه عبادی سیاسی از نخستین روز آغاز به کار خود تا به امروز به ظرفیتی ارزشمند برای خنثی کردن بسیاری از توطئه‌های دشمنان تبدیل شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح آزاد سازی سواحل دریای مازندران اشاره کرد و با بیان این که این طرح باید با قدرت اجرایی شود، خاطرنشان کرد: در کنار این طرح مهم باید به مباحث فرهنگی سواحل استان نیز توجه جدی شود، چون شرایطی که امروز در سواحل و سایر مناطق گردشگری استان حاکم است به هیچ عنوان زیبنده جامعه دینی نیست.
 
امام جمعه موقت ساری بر ضرورت برخورد قاطع نیروی انتطامی با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید در مسائلی نظیر بدحجابی و هنجارشکنی در جامعه به طور جدی ورود پیدا کرد و جلوی گسترش آن‌ها را گرفت.
 
حجت الاسلام قاسمی با تأکید بر این که سواحل، جنگل‌ها و خیابان‌های استان باید دارای امنیت اخلاقی باشند، افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه از سوی نیروی انتظامی نیازمند حمایت بیشتر مردم است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات