۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۱۴۶۴۵
امام جمعه کرمان:

سپاه با زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی سیلی محکمی به دشمن زد

سپاه با زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی سیلی محکمی به دشمن زد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اقتدار ایران در جهان، گفت: آمریکا بداند که هر کار ضد ایرانی انجام دهد با پاسخ محکم رهبر انقلاب و سپاه ایران روبرو می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، شهر کرمان، گفت: عمل کردن به واجبات الهی و ترک محرمات الهی از وظایف مهم انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود.
 
وی افزود: روز قیامت با دنیا تفاوت‌های زیادی دارد که سنجش اعمال در روز قیامت از مهم‌ترین خصوصیت‌های روز قیامت بوده و انسان‌ها باید در دنیا مراقب اعمال خود باشند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان بیان داشت: در روز قیامت پرده‌های تاریک کنار رفته و انسان‌ها اعمال خود را مشاهده می‌کنند و انسانی در روز قیامت می‌تواند رضایت خدا را داشته باشد که در دنیا به دستورات خداوند اهمیت داده باشد.
 
وی با توجه به این که یکی از مناسبت‌های این ایام رفتن مردم به مکه برای به جا آوردن واجب الهی است، خاطرنشان کرد: همدستی عربستان با رژیم صهیونیستی، قتل‌عام کودکان، زنان و مردم بیگناه یمن و ظلم جنایت این خاندن چهره واقعی آن‌ها را برای همه انسان‌های دنیا آشکار کرده است.
 
امام جمعه کرمان با بیان این که نزدیک به چهل سال از عمر نماز جمعه کشور می‌گذرد، تصریح کرد: نماز جمعه نماد وحدت بین مردم و مسؤولان است.
 
وی خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت، جوابگویی به مسائل مردم، دفاع از افراد مظلوم، مبارزه با فساد و رانت خواری از خصوصیات یک نماز جمعه خوب شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که گفتمان نماز جمعه، گفتمان انقلاب اسلامی ایران است، ابراز کرد: دفاع از امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت دادن مردم نسبت به مسائل دنیوی و اخروی از مهم‌ترین دستاورد‌های نماز جمعه جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
 
امام جمعه کرمان اظهار داشت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به وحدت بین مردم و مسؤولان نیاز است که همه انسان‌ها برای برپایی این واجب الهی به صحنه بیایند.
 
وی با بیان این که توقیف نفتکش انگلیس و زدن پهپاد آمریکایی اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان می‌رساند، بیان کرد: آمریکا بداند که هر کار ضد ایرانی انجام دهد با پاسخ محکم رهبر انقلاب و سپاه ایران روبرو می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که سپاه ایران با زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی سیلی محکمی را به دشمن زد، گفت: رژیم اسرائیل به برکت رهبر انقلاب اسلامی در حال نابود شدن است./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات