۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۴۴۸
با سخنرانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب؛

آیین نکوداشت امام جمعه سابق کرمان برگزار می شود

آیین نکوداشت امام جمعه سابق کرمان برگزار می شود
آئین نکوداشت امام جمعه سابق کرمان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌ گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اینکه آیین پاسداشت ۵۰ سال خدمت حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری روز شنبه پنجم مرداد ماه همزمان با سالروز اقامه نخستین نمازجمعه تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: این مراسم ساعت ۹ صبح در محل مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان جدای از ۴۰ سال امامت جمعه، قبل از انقلاب نیز جزء مبارزان بوده و نیم قرن به دین و ارزش‌های نظام خدمت کرده است گفت: حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان که متولد سال ۱۳۱۰ است و از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عمر خود را در راه ترویج معارف دینی، انقلابی، مذهبی و جهادی صرف کرده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کرمان را به نوعی ترویج فرهنگ پاکدستی و نجابت عنوان کرد و افزود: به همین دلیل از وی به عنوان الگو برای سایر مسؤولان تجلیل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در آیین پاسداشت ۵۰ سال خدمت صادقانه حجت الاسلام والمسلمین جعفری پیش‌بینی شده گفت: شخصیت‌های لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم در پنجم مرداد سال جاری در مصلای بزرگ امام علی (ع) در این آیین حضور خواهند یافت.
 
صدفی با اشاره به اینکه در این آیین از سلسله نمایشگاهی مرتبط با زندگی حجت الاسلام والمسلمین جعفری رونمایی شده و بخشی از زندگی وی در قالب ویژه نامه چاپ و منتشر می‌شود افزود: کتابی نیز در مورد زندگی حجت الاسلام والمسلمین جعفری در این آیین رونمایی می‌شود.
 
وی از حضور آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این آیین خبر داد و گفت: آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین جعفری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری همراه است./۹۷۰۷/د102/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات