۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۱۳۸۲۷
امام جمعه موقت کرمان:

عدم نظارت مسؤولان سبب بی نظمی در قیمت مسکن شده است

عدم نظارت مسؤولان سبب بی نظمی در قیمت مسکن شده است
حجت الاسلام عسگری با اشاره به بالا بودن قیمت مسکن در کشور، گفت: عدم نظارت بر قیمت یکی از دلایل بی انضباطی در قیمت مسکن در کشور شمرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسگری امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: انسان ها در دنیا در محضر خدا هستند و باید مراقب اعمال خود باشند.
 
وی افزود: سیره زندگی پیامبر اکرم از بارز‌ترین الگو‌ها در دنیا شناخته می‌شود و انسانی که از زندگی پیامبر دوری کند، دچار آتش جهنم می‌شود.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به این که پیامبر اکرم با دوستان خوب و با کفار با خشم رفتار می‌کرد، بیان داشت: تواضع داشتن در مقابل مومنین را انسان‌ها از پیامبر یاد بگیرند.
 
وی اظهار داشت: مدیران باید با نیت پاک خدمت گزار مردم باشند و متاسفانه امروزه در بعضی از مکان‌های دولتی مدیران با مردم رفتار خوبی ندارند.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که پیامبر در دنیا غمخوار امت بوده و مردم را به دین اسلام دعوت می‌کرد، ابراز داشت: خداوند در سوره توبه می‌فرماید پیامبری با ویژگی‌هایی از خود شما را برایتان آوردیم تا شما را درک کند و مامور از طرف خداوند است.
 
خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه پیامبر (ص) غمخوار امت است و برای او سنگین است که درد مردم را ببیند و کاری انجام ندهد افزود: یک مدیر نباید به ارباب رجوع خود بگوید مشکل خود شماست و به من ربطی ندارد بلکه باید برای رفع مشکل مردم تلاش کند.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به روز بهزیستی و سختی کار برای کارمندان بهزیستی، ابراز کرد: انسان‌ها قدر نعمت‌های خود را بدانند و سعی کنند با کمک به یکدیگر، مشکلات را حل کنند.
 
وی بیان داشت: بزرگ‌ترین معضل کشور امروزه، بالا بودن قیمت مسکن و اجاره بوده، که زوج‌های جوان با سختی می‌توانند خانه‌ای را برای خود اجاره یا خریداری کنند.
 
کارشناس مسائل دینی با بیان این که مسؤولان برای افزایش قیمت مسکن و اجاره فکری بیندیشند، خاطرنشان کرد: عدم نظارت بر قیمت مسکن یکی از دلایل بی انضباطی در قیمت مسکن در کشور شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: دزدی دریایی انگلیسی که تعبیر مقام معظم رهبری بوده از نکات خوبی بوده که کشور‌های اروپایی و آمریکایی از قدرت کشور ایران در حیرت مانده اند.
 
وی با توجه به این که سپاه ایران جواب انگلیس و آمریکایی‌ها را خواهد داد و انگلیس از هم پیمانان آمریکا شمرده می‌شود، ابراز داشت: آمریکایی ها با کارهای بی فایده به دنبال از بین بردن قدرت ایران در جهان هستند.
 
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که خروج آمریکا از برجام و عدم تعهد اروپایی ها به برجام و گفته‌های خودشان، بیان داشت: تضعیف جایگاه شورای نگهبان از دیگر کار‌های دشمن محسوب می‌شود./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات