۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۶۵۷
در مصلای قدس قم صورت گرفت؛

تجمع مردم قم در حمایت از «گاندو»

تجمع مردم قم در حمایت از «گاندو»
مردم قم در حمایت از سریال «گاندو» و عوامل این فیلم با حضور حجت الاسلام ذوالنور و عوامل این سریال در مصلای قدس قم تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مردم قم در حمایت از سریال «گاندو» و عوامل این فیلم ظهر امروز پس از نماز جمعه در مصلی قدس تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، عوامل سریال «گاندو» در این تجمع حاضر شده و از سوی نهادهای حوزوی، تشکل های حوزوی خودجوش، ستاد نماز جمعه،  و مردم قم تجلیل شدند.

حجت الاسلام ذوالنور در این تجمع به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه توان دفاعی پشتوانه دیپلماسی است، تصریح کرد: نفوذ در لایه مسؤولان این معنا را می دهد که در اوج مذاکرات برجام، مسؤولان ما حتی در سطح رییس قوه به اشتباه محاسباتی دچار می شوند؛ نگاه بنده نسبت به فعالیت های برخی مسؤولان بسیار بدبینانه تر است، زیرا اگر کسی از لحاظ سیاسی کودن هم باشد باز هم می داند که پشتوانه قوی دفاعی پشت دیپلمات ها را برای چانه زنی گرم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور تأکید کرد: هنگامی که رییس قوه ای در اوج مذاکرات برجام و در زمیانی که مانور ارتش در حال برگزاری بود، سخنرانی می کند و می گوید برخی گمان می کنند هر چه برد موشک های ما بیشتر شود، امنیت بیشتری ایجاد خواهد شد؛ دشمن بخواهیم یا نخواهیم پیام خود را از این سخن برداشت می کند؛ برداشت دشمن این است که سرمیز مذاکره به ایران امتیاز ندهد، بلکه هر چه می خواهد از ما امتیاز بگیرید، زیرا توان دفاعی برای کشور امنیت ایجاد نمی کند و موشک های ما مشکلی برای آنها نخواهد داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نفوذ در رده مسؤولان کشور این است که یک مسؤولی که سکان دیپلماسی کشور در دست او است، بگوید دشمن می تواند با دو بمب تمام توان دفاعی کشور را نابود کند، معنای این سخن آن است که «ای دشمن به ما امتیاز ندهید، از ما امتیاز بگیرید، زیرا ما نابودشدنی و فناپذیر هستیم»؛ این سخنان سبب شد تا رؤسای جمهور آمریکا مرتب گزینه نظامی را به رخ ملت ایران بکشند.

وی با اشاره به مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در دیدار شینزوآبه ابراز کرد: دشمن با مشاهده مواضع مقتدرانه رهبری و توان دفاعی و بازدارنده ایران در اسقاط پهپاد متجاوز و توقیف کشتی نفتکش انگلیس به قدرت جمهوری اسلامی پی برده است؛ امروز دشمن از سر نجابت از حمله به ایران خودداری نمی کند، بلکه می داند اگر دست از پا خطا کند شیشه عمر رژیم صهیونیستی به نیم ساعت هم استمرار پیدا نخواهد کرد.

گفتنی است، در پایان این تجمع پشت صحنه سریال «گاندو» در مصلی قدس قم پخش شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات