۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۱۴۷۰۷

پایان بزرگ‌ترین طرح تابستانه آموزش قرآن در عراق

پایان بزرگ‌ترین طرح تابستانه آموزش قرآن در عراق
آیین اختتامیه دوره‌های تابستانه آموزش قرآن آستان عباسی که ۲۲ هزار قرآن‌آموز از استان‌های مختلف عراق در آن حضور داشتند، در کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه قرآن وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان عباسی مراسم اختتامیه دوره‌های تابستانی آموزش قرآن را در صحن حرم حضرت عباس(ع) در کربلا برگزار کرد.

 
در این دوره‌های قرآنی تابستانه، ۲۲ هزار قرآن‌آموز در گروه‌های مختلف سنی و مراحل مختلف تحصیلی، از کربلا و استان‌های مختلف عراق حضور داشتند.
 
«شیخ جواد النصراوی»، مدیر مؤسسه قرآن آستان عباسی در این مراسم که مهمانانی از داخل و خارج عراق در آن حضور داشتند، گفت: آستان عباسی این طرح تابستانه را با اهتمام به قرآن و معارف اهل بیت(ع) برگزار کرد.
 
وی ادامه داد: این طرح شامل ارائه دروسی در زمینه قرآن، عقاید، فقه، سیره و اخلاق اسلامی با استمداد از آموزه‌های قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام) بود و بیش از ۲۲ هزار قرآن‌آموز از استان‌های مختلف عراق از این دوره‌ها فارغ‌التحصیل شدند.
 
النصراوی اظهار کرد: این طرح با هدف بهره‌گیری بهتر دانش‌آموزان از اوقات فراغت تابستان و استفاده از آن در جهت پرورش تربیتی، معنوی و اخلاقی برگزار شد و این امر خانواده‌ها را مشتاق به شرکت فرزندانشان در چنین دوره‌هایی می‌کند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات