۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۱۴۷۹۴
مدیر مدرسه علمیه ام ابیها:

مدرسه علمیه ام ابی‌ها برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه خواهر می‌پذیرد

مدرسه علمیه ام ابی‌ها برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه خواهر می‌پذیرد
موسوی جوردی گفت: مدرسه علمیه ام ابی‌ها (س) در مقطع عمومی سطح دو از میان متقاضیان و علاقه‌مندان به تحصیل علوم حوزوی برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه خواهر می‌پذیرد.

سیده‌فاطمه موسوی جوردی مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رسالت طلبگی را رسالت انبیا(ع) دانست و گفت: رسالت اولیه طلاب در مسیر طلبگی، تبلیغ است.

وی با بیان اینکه رسالت طلبگی قرار دادن بشریت در مسیر ایمان و تقوا است، ادامه داد: تبلیغ دین مهمترین رسالت طلاب به شمار می رود.

موسوی جوردی از پذیرش طلبه در مدرسه علمیه ام ابیها(س) خبرداد و ابراز کرد: مدرسه علمیه ام ابیها(س) تحت اشراف موسس محترم، حجت الاسلام علی ریخته گرزاده تهرانی در مقطع عمومی سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی برای سال تحصیلی 98_99 طلبه خواهر می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س) ادامه داد: لازم به ذکر است از میان متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر تعداد 30 نفر طلبه خواهر پذیرش خواهد شد؛ برنامه تحصیلی این عزیزان در بازه زمانی ۵ تا ۷ سال تعیین شده تا بتوانند در طول این مدت و گذراندن دروس ارائه شده دانشنامه سطح دو را دریافت کنند.

وی با اشاره به ویژگی های فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(س)، ابراز کرد: از جمله فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(ع) شامل برگزاری برنامه های صبحگاهی، برگزاری کلاس های کانون قرآن، قرائت وصیت نامه شهدا، زیارت عاشورا، حفظ قرآن کریم، تحلیل و برسی سخنان رهبر معظم انقلاب و توجه به نکات مهم بصیرتی در سخنرانی ها می شود.

موسوی جوردی ادامه داد: همچنین برگزاری ورزش و نرمش صبحگاهی، تشکیل حلقه های صالحین، برگزاری نماز جماعت، برگزاری نشست ها و مراسمات ملی و مذهبی از دیگر فعالیت های فرهنگی این مدرسه علمیه به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه ام ابیها(س) در ادامه بیان داشت: متقاضیان ثبت نام در مدرسه علمیه ام ابیها(س) تهران می توانند از تاریخ 23 تیرماه لغایت 21 مردادماه برای ثبت نام، به سایت http://paziresh.whc.ir یا به صورت حضوری به این مدرسه علمیه مراجعه کنند.

لازم به ذکر است نشانی مدرسه علمیه ام ابیها(س) نازی آباد، خیابان شهید رجایی، نبش خیابان اکبر مشهدی، پلاک 12، با شماره 55058899 است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
سلام علیکم
برای پذیرش طلبه شرط سنی دارید
0
0