۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۳۳۵۱
تحت اشراف آیت الله رئیسی؛

مدرسه علمیه الزهرا کوی نصر برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه الزهرا کوی نصر برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ طلبه می‌پذیرد
مدرسه علمیه الزهرا (س) کوی نصر برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از میان علاقه‌مندان خواهر در سطح دو طلبه تمام وقت می‌پذیرد.

معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلاب خواهر برای سال تحصیلی 98_99 در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر تحت اشراف تولیت محترم، آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه اداره می شود و برای سال تحصیلی جدید از میان دارندگان مدرک دیپلم و با شرط سنی کمتر از 30 سال در سطح دو به شیوه حضوری تمام وقت طلبه می پذیرد.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان برای سطح دو حوزه علمیه از تاریخ 23 تیرماه لغایت 21 مردادماه در این مدرسه ادامه خواهد داشت و از طریق وبگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه با مراجعه حضوری به مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصرامکان پذیر خواهد بود.

صادقی ادامه داد: همچنین جهت مشاهده و دانلود دفترچه پذیرش سال تحصیلی 98_99 منابع آزمون و اطلاعات تکمیلی متقاضیان می توانند به آدرس اینترنتی www.znac.ir مراجعه کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های این مدرسه علمیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر از برترین مدارس علمیه استان تهران محسوب می شود که دارای کتابخانه غنی با 10 هزار عنوان در 15 هزار جلد است همچنین همکاری با مراکز مختلف فرهنگی پژوهشی و اعزام مبلغ به مراکز مختلف از دیگر ویژگی های این مدرسه به شمار می رود.

وی افزود: مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر دارای کانون های مختلف فرهنگی تبلیغی و رتبه های برتر پژوهشی و آموزشی بوده و بیش از 200 فارغ التحصیل را در کارنامه فعالیتی خود به ثبت رسانده است و می توان گفت از مدارس اولیه تهران بود که در سال 76 رسما به عنوان حوزه علمیه فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر درباره شرایط ثبت نام متغاضیان، بیان داشت: شرایط ثبت نام شامل دارای بودن مدرک دیپلم، حداقل معدل کل 12، حداکثر سن داوطلبان 30سال و شرکت در آزمون سراسری حوزه های علمیه خواهران خواهد بود.

یادآور می شود آدرس مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر به نشانی تهران، کوی نصر، نبش خیابان شهید جواد فاضل شرقی(شمال)، پلاک 19 با شماره تماس 88252149 است./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات