۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۴۸۱۱
از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا اعلام شد؛

فراخوان دریافت آثار و محتواهای مرتبط با اربعین حسینی

فراخوان دریافت آثار و محتواهای مرتبط با اربعین حسینی
حجت‌الاسلام‌ تهرانی از فراخوان دریافت آثار و محتواهای مرتبط با اربعین جهت غنی سازی اپلیکیشن اربعین جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی در گفت و گویی، عنوان کرد: اپلیکیشن اربعین در بخش‌ها و محتواهای مختلف به همت معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تولید و راه‌اندازی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی اشاره کرد که در تاریخ ۱۶ شهریور ۹۵ فرمودند: «حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت‌های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند».

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: با عنایات و توفیقات حق تعالی، مراحل اولیه تولید این اپلیکیشن با رویکرد اقتضائات بانوان در عرصه اربعین انجام شده و در مرحله محتواسازی این نرم‌افزار و جهت هرچه غنی‌تر نمودن آن می‌توان از تمام ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و غیره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اساتید، طلاب، پژوهشگران، مبلغان، فارغ‌التحصیلان و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند در محتواسازی اپلیکیشن اربعین جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ما را یاری کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، از جمله اهداف تولید اپلیکیشن اربعین جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را انتقال مفاهیم جامع دینی، اعتقادی، معرفتی مورد نیاز و متناسب بانوان از طریق ابزارهای روز دانست و گفت: علاقه‌مندان جهت مشارکت در تولید این اپلیکشین می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، انیمیشن، عکس پوستر، بروشور، کلیپ، عکس، دلنوشته، داستان، شعر و غیره به معاونت ارسال کنند.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی یادآور شد: روش ارسال آثار از طریق آدرس الکترونیکی به نشانی ghft@jz.ac.ir و یا آدرس کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در سروش به نشانی @jz_m.f.t امکان‌پذیر است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی قم، خیابان بوعلی، حوزه علمیه خواهران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، کدپستی ۱۶۶۵۱ - ۳۷۱۶۹ اداره کل امور فرهنگی ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت آثار و بررسی‌های لازم، ضمن تقدیر از افراد برگزیده، آثار به نام ایشان در اپلیکیشن قرار می‌گیرد.

‌ معاون فرهنگی تبلیغی در پایان عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار، پایان مرداد است و در صورت ضرورت شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۹ یا ۳۲۱۱۲۰۶۳ - ۰۲۵ پاسخگو هستند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات