۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۱۰۶۶۰
مدیرکل امور تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

تعریف رشته تبلیغ و گرایش‌های تبلیغی در حوزه‌های علمیه خواهران

تعریف رشته تبلیغ و گرایش‌های تبلیغی در حوزه‌های علمیه خواهران
مدیرکل امور تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: از اقدامات هیئت اندیشه‌ورز تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران، تعریف رشته تبلیغ و گرایش‌های تبلیغی در سطوح ۳ و ۴ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ماندانا جلالی ظهر امروز در نشست تخصصی فرهنگی بصیرتی دانش‌‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه تبلیغ اظهار کرد: در سال‌های اخیر بحث‌های تبلیغی از حاشیه به متن تبدیل‌شده است و در حال حاضر نظام تبلیغ در حوزه‌های علمیه خواهران به رسمیت شناخته‌شده است.

وی افزود: در سال گذشته به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هیئت اندیشه‌ورز تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان آغاز به کارکرده است که ویرایش و تغییر دروس سطح ۲ با نگاه روزآمد تبلیغی از مهم‌ترین اقدامات این هیئت است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی دیگر از اقدامات هیئت اندیشه‌ورز تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران، تعریف رشته تبلیغ و گرایش‌های تبلیغی در سطوح ۳ و ۴ است تا مبلغان بتوانند به‌صورت تخصصی مسائل مربوط به تبلیغ را دنبال کنند.

وی عنوان کرد: طراحی پیش‌نویس نظام راهبری تبلیغ و توسعه تعاملات و همکاری‌های تبلیغی نیز از دیگر اقداماتی است که در سال‌های اخیر انجام‌شده است.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران بابیان اینکه توسعه تعاملات و همکاری‌ها در دو فاز دنبال می‌شود ادامه داد: تعامل مشترک با نهادهایی مانند دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات فاز اول و تعامل با ارگان‌هایی که نیاز به خدمات فرهنگی و تبلیغی دارند فاز دوم توسعه تعاملات و همکاری‌های تبلیغی است.

خانم جلالی گفت: ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان و همچنین ساماندهی و هدفمند‌سازی فعالیت‌های تبلیغی نیز از دیگر اقداماتی است در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت هدفمندسازی فعالیت‌های تبلیغی عنوان کرد: از سال گذشته اقداماتی برای هدفمند شدن فعالیت‌های تبلیغی آغاز شده است و اولویت‌های تبلیغی به استان‌ها و مدارس بر اساس بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر ضرورت و اهمیت گسترش نفوذ مدارس علمیه خواهران گفت: در حال حاضر حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور در حال فعالیت هستند که گسترش نفوذ محلی مدارس می‌تواند تأثیرات فرهنگی بسیار زیادی در جامعه داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: راه‌اندازی تبلیغ بین‌الملل از دیگر اقداماتی است که از اربعین سال گذشته آغازشده است و تاکنون ظرفیتی عظیم در عرصه تبلیغ بین‌الملل شناخته‌شده است./1330/د101/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
این تلاش تاثیر زیادی در ارتقای خواهران مبلغه دارد.
0
0