۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۴۸۳۶
به ریاست مدرسه جزائریه شوشتر؛

کمیته تخصصی پیگیری مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم تشکیل شد

کمیته تخصصی پیگیری مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم تشکیل شد
مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر از تشکیل کمیته تخصصی پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب برای بیانیه گام دوم خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طرح ولایت هم اکنون در مشهدمقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۶ طلبه از مدرسه در طرح مذکور حضور دارند ضمن اینکه در شهرستان نیز به پاس اقامه نخستین نمازجمعه در ۵ مردادماه از ۱۲ نفر به علت حضور در نمازجمعه و بیان توجه بیش از بیش حوزه‌ها به این فریضه تجلیل به عمل آمد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر در رابطه با دوره‌های تابستان عنوان داشت: دوره تحکیم مبانی اعتقادی با محوریت پاسخگویی به شبهات یمانی و وهابیت تا یک ماه آینده برگزار می‌شود از سوی دیگر کمیته تخصصی برای شرح و تفصیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: مدرسه در این کمیته افزون بر عضویت به عنوان رییس کمیته تخصصی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم است که تاکنون یک جلسه از سوی کمیته برگزار شد البته جلسات در هفته‌های آینده پیگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون مصاحبه‌های تخصصی از ۳۷ علاقه‌مند به تحصیل در مدرسه گرفته شده است، افزود: بنای ما بر جذب ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید است البته تاکنون دو دوره توانمندسازی برای علاقه‌مندان برگزار منتهی دوره اختبار و تثبیت پس از اعلام نهایی پذیرفته شدگان برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر همچنین از برگزاری دوره آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای ۱۰ تا ۱۲ طلبه پایه اول تا سوم در شوش خبر داد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات