۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۶۱۴۹۱۸
دبیرمجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مردم اجازه تکرار ناامنی‌ها را نخواهند داد

مردم اجازه تکرار ناامنی‌ها را نخواهند داد
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله تروریستی به سربازان ارتش این کشور را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی حمله تروریستی به سربازان ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان و شهر تربت ایالت بلوچستان و کشته شدن تعدادی از این سربازان، "دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان"، با انتشار بیانیه‌ای، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم نمود.

«علامه راجه ناصر عباس جعفری» ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی گفت: مردم اجازه نخواهند داد ناامنی های گذشته در کشور تکرار شود.

وی سپس خاطر نشان کرد: دولت باید اقدامات ویژه‌ای برای تامین امنیت مرز با کشور افغانستان انجام دهد تا دشمن حتی اجازه جرائت فکرکردن به تجاوز  این منطقه را هم نداشته باشد.

این روحانی برجسته پاکستانی در ادامه دفاع از ارتش این کشور یادآور شد: ما تمام قد در کنار ارتش و سربازان جان برکف کشور ایستاده ایم و  برای دفاع از تمامیت مرزی کشورمان حاضر هستیم.

حجت الاسلام راجه ناصر، در پایان برای کشته شدگان حمله تروریستی اخیر به نیروهای ارتش پاکستان دعا نمود و همدردی خود را با بازماندگان آنان اعلام کرد.

گفتنی است چند روز قبل  10 تن از نظامیان پاکستان درپی حملات روز شنبه مهاجمان ناشناس از خاک افغانستان به مواضع این نیروها در نزدیکی نوار مشترک مرزی با این کشور کشته شدند./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات