۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۱۵۱۱۴

برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان فدراسیون شیعیان خوجه

برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان فدراسیون شیعیان خوجه
جمعی از بانوان فدراسیون جهانی شیعیان اثنی‌عشری خوجه در قالب دو گروه از ۶ کشور جهان در دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، فهیمه الیاسی در گفت و گویی، به حضور جمعی از بانوان فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: این بانوان در قالب دو گروه در دوره‌های کوتاه مدت معارف اسلامی شرکت کردند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: گروه اول شامل ۷۰ دانش‌آموز و دانشجوی رشته‌های مختلف از نمایندگی هیئت منطقه‌ای اقیانوس هند شامل چهار کشور فرانسه، ماداگاسکار، ریونیون و موریس بودند.

الیاسی ادامه داد: این گروه از ۲۴ تیر در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند و تا ۳ مرداد در دوره کوتاه مدت معارف اسلامی به مدت ۱۰ روز شرکت کردند.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی عقاید، اخلاق و تدبر در قرآن از جمله کلاس‌های این دوره بود که با حضور اساتید زباندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و به زبان فرانسوی تدریس شد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: گروه دوم شامل ۳۵ نفر از بانوان فدراسیون اثنی عشری خوجه از کشور انگلستان و تانزانیا هستند که از ۴ مرداد در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند و به مدت دو هفته در دوره‌های کوتاه مدت معارف اسلامی شرکت می‌کنند.

الیاسی یادآور شد: کلاس‌های این دوره شامل عقاید، اخلاق، احکام، مباحث تفسیری قرآن کریم، مهدویت، کلام جدید، آشنایی با صحیفه سجادیه و پاسخ به شبهات روز هستند که با حضور اساتید زباندان به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها دارای پیوست‌های فرهنگی است، عنوان کرد: فراگیران این دوره به زیارت حرم حضرت معصومه علیهاالسلام، مسجد مقدس جمکران، بیت النور، چهل اختران، امامزاده موسی مبرقع علیه‌السلام، بیت حضرت امام(ره) و قبور علما در حرم، گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام کوه خضر مشرف می‌شوند، همچنین از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) و موزه فقه و زندگی بازدید می‌کنند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلاب انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
طلاب باید شئون طلبگی را حفظ کنند.
0
0