۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۱۵۲۱۸
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند

مسؤولان اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: اجرا کردن تولید داخلی از سوی مردم و مسؤولان تنها راه نجات از وضعیت نامناسب اقتصادی است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با دروغ گو بودن کشور‌های اروپایی، گفت: مقابله با اصل نظام از اهداف اصلی اروپا و آمریکا در ایران است.
 
وی افزود: منفعت طلب بودن آمریکا برای همه مردم جهان معلوم شده است و کشور‌هایی همچون عربستان که سرمایه‌های خود را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد، فریب خورده آمریکا شمرده می‌شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که کشور‌های اروپایی همیشه به دنبال بهانه برای از بین بردن کشور ایران هستند، خاطرنشان کرد: حقوق بشر، هسته ای، موشک و سوریه از بهانه‌های اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای تحریم کردن و تنش در خاورمیانه است.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با توجه به این که تخریب کردن شورای نگهبان از دیگر اهداف دشمنان در کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: مقاومت و عمل کردن به تولید داخلی تنها راه مقابله با بدعهدی های آمریکا و اروپا است.
 
وی اظهار کرد: راهبرد استراتژیک مسؤولان ایرانی در مقابل بدعهد بودن اروپا و آمریکا، مقاومت و ایستادگی است و مردم ایران هم فهمیدند که اعتماد به آمریکا یک اشتباه بزرگ شمرده می‌شود.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که تمام دنیا باید بفهمد که آمریکا در جهان شکست خورده است، تصریح کرد: دیپلمات‌های ایرانی در تمام خاورمیانه از بدعهد بودن آمریکا بگویند تا چهره واقعی آمریکا برای جهانیان آشکار شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با اشاره به این که مسؤولان دولتی اقتصاد مقاومتی را در کشور عملی کنند، گفت: اجرا کردن تولید داخلی از سوی مردم و مسؤولان تنها راه نجات از وضعیت اقتصادی کشور است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات