۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۱۵۳۳۷
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

همه مردم مبلغ و‌ مروج اندیشه اسلام ناب باشند

همه مردم مبلغ و‌ مروج اندیشه اسلام ناب باشند
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که مردم همگی باید مبلغ اسلام باشند، گفت: سازمان تبلیغات حلقه واسط همه کسانی است که برای تبلیغ و ترویج اسلام به میدان آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست رؤسای تبلیغات اسلامی کشور که امروز در اداره تبلیغات خراسان رضوی برگزار شد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مامور به تبیین و عرضه اندیشه اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این که اندیشه ناب اسلام سخن نو است، اظهار کرد: این اسلام ناب توسط روحانیان و همه مردم باید به گونه ای عرضه شود که به دل همه مردم بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی افزود: همه مردم و به ویژه روحانیان باید مقابله هوشمندانه در برابر تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه ای دشمن که فکر و اندیشه مردم را مورد هجمه قرار داده است، داشته باسند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات حلقه واسط همه کسانی است که برای تبلیغ و ترویج اسلام به میدان آمده اند و چه روحانی و چه مردم همگی باید مبلغ اسلام باشند.

وی با بیان این که «شعار همه با هم برای نشر خوبی ها»، مغفول مانده است، ابراز کرد: ترسیم و تبیین خوبی ها وظیفه همه است، امام و رهبری بر این که تبلیغات اسلام برعهده همه مردم باشد، تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی به برنامه های سازمان تبلیغات در تبلیغ اسلام ناب اشاره و تصریح کرد: تبلیغ اسلام ناب ادامه دارد و ما نیز در سازمان تبلیغات اسلامی گام هایی در این جهت برداشته و برنامه ریزی هایی داشته ایم و با برگزاری چنین نشست ها تلاش می کنیم تا با هدایت، حمایت و نظارت نهادهای مردمی مبلغ اسلام، تبلیغ و ترویج اسلام بهتر صورت گیرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: نقش ویژه تبلیغ و ترویج اسلام بر عهده مسجد و روحانیان است که با برنامه هایی که پیش بینی شده است، تفاوت های محسوس نسبت به قبل در این جهت که جامعه بتواند شاهد باشد را رقم خواهیم زد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات