۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۱۵۳۴۱
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر:

پیام شهدا را بگیریم و به آن عمل کنیم + فیلم

پیام شهدا را بگیریم و به آن عمل کنیم + فیلم
حجت الاسلام لطفی نیاسر بیان اینکه شهدا برای رسیدن به پست و مقام به شهادت نرسیدند، گفت: باید قدردان شهدا بود و در مجالس شهدا شرکت کرد و پیام شهدا را گرفت و به آن عمل کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله لطفی نیاسر چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید مدافع وطن سروان پاسدار امنیت پایدار، سید محسن نقیبی که به همت پایگاه بسیج امام خامنه‌ای در مسجد حضرت قائم (عج) برگزار شد، گفت: اسلام هیچ زمانی مانند امروز به برکت جوان‌های ایران اسلامی این همه قوی و مقتدر نبوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز اسلام به اندازه‌ای قوی و مقتدر شده است که مرز‌های ایران و عراق و سوریه و لبنان برداشته شده است، افزود: عزت آفرینی امروز ایران در منطقه از میز و مذاکره نیست بلکه به دلیل وجود رهبری مقتدر و رشادت‌های سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی و عراق دو کشور مسلمان و شیعه در کنار یکدیگر هستند از برکت رشادت‌های رزمندگانی است که تا پای جان با دشمن مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

ابوی شهید مهدی لطفی نیاسر با بیان اینکه شهدا برای رسیدن به پست و مقام به شهادت نرسیدند، گفت: شهدای زیادی تا کنون تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده است و باید قدردان شهدا بود و در مجالس شهدا شرکت کرد و پیام شهدا را گرفت و به آن عمل کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب را مساوی با اسلام دانست و این در حالی است که برخی مدعی هستند امام راحل انقلاب را اوجب واجبات نداسته است.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود اظهار داشت: اگر آمریکا امروز سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهد برای این است که سپاه عراق و سوریه و یمن را از چنگال آمریکا بیرون کشیده است.

لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت شهید مدافع وطن سروان پاسدار امنیت پایدارسید محسن نقیبی ۳۰ تیرماه امسال در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل شد ازسوی پایگاه بسیج امام خامنه‌ای از حوزه نهم ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات