۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۱۵۳۷۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت بیش از ۲۵۰ طلبه خواهر در نشست‌های دانش افزایی معارف غدیر

شرکت بیش از ۲۵۰ طلبه خواهر در نشست‌های دانش افزایی معارف غدیر
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی ۱۰ روزه با محوریت معارف غدیر خبر داد و گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از طلاب خواهر در این دوره شرکت می‌کنند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری نشست های دانش افزایی معارف غدیر به میزبانی حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: بیش از 250 طلبه خواهر در این دوره شرکت می کنند.

وی 21 مرداد ماه جاری را آغاز برگزاری دوره 10 روزه نشست های تخصصی معارف غدیر عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوه آشنایی طلاب با شخصیت و سیره زندگنی اهل بیت(ع) است.

عزیزی آموزش راهکارها و شیوه های نوین تبلیغی را از دیگر اهداف مهم برگزاری نشست های تخصصی معارف غدیر عنوان کرد که با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها بهترین زمان برای ارائه شیوه های نوین تبلیغی به خواهران طلبه و تقویت بنیه تبلیغی آنان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: با برگزاری دوره های آموزشی و دعوت از حضور اساتید برجسته حوزه، فرصتی فراهم می شود تا طلبه در راستای ارتقای مهارت ها و دانسته های تبلیغی خویش بتواند از فرصت ها و موقعیت های آموزشی بهره مند شود.   

گفتنی است، نشست های 10 روزه معارف غدیر با همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبیین (ص) در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات