۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۴۷۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تحریم شخصیت‌های سیاسی و نظامی انقلاب نشانگر ضعف آمریکا است

تحریم شخصیت‌های سیاسی و نظامی انقلاب نشانگر ضعف آمریکا است
امام جمعه شهرکرد گفت: تحریم شخصیت هایی، چون رهبر معظم انقلاب و برخی چهره‌های سیاسی و نظامی کشور نشان ناتوانی آمریکا در برابر صلابت ملت و تدبیر و مدیریت رهبری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به به آیه ۳۲ سوره مبارکه نور خاطرنشان کرد: خداوند متعال در این آیه مبارکه وعده داده است هر کس ازدواج کند، غنی خواهد شد چراکه ازدواج زمینه ساز رزق و روزی است؛ پس اگر اهل دین و قرآن هستید از ازدواج فقط به بهانه فقر ابا نکنید.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) با وجود سن کم در اوج مراتب علمی قرار داشت تا جایی که در مناظرات علمی با بزرگترین علمای آن روزگار شرکت می‌کرد و همیشه پیروز معرکه بود.

وی امامت امروز ولی فقیه را تبلوری از آن امامت با بصیرت خواند و افزود: امروز نیز شاهد رهبری حکیمانه و مقتدرانه نظام اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب هستیم که نظام را از لحاظ علم، بصیرت، جهاد، مقاومت و صلابت سرآمد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین به اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) ایمان به خدا و اخلاق نیکو را پایه هر ازدواجی می‌دانند؛ پس مبادا در ازدواج جوانان سخت بگیرید و امور مالی را مهمترین شرط بدانید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اشاره و بیان کرد: نگاه ایمانی و جهادی، تعهد و سلامت انسانی، شرح صدر، نقش واسطه گری میان مردم و مسؤولان، ابهام زدایی به جای ابهام زایی و واقعیت گرا بودن به جای مخاطب محور بودن از خصوصیات مهم خبرنگار باید باشد.

وی با یادآوری تحریم‌های کودکانه آمریکا، تصریح کرد: آمریکایی‌ها همیشه رویکرد تحریم را اتخاذ کرده، اما تحریم شخصیت هایی، چون رهبر معظم انقلاب و برخی چهره‌های سیاسی و نظامی کشور نشان ناتوانی آمریکا در برابر صلابت ملت و تدبیر و مدیریت رهبری است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت شیخ فضل الله نوری، گفت: این شخصیت دینی تاریخ عبرت آموزی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: انقلاب مشروطه پس از پیروزی اسیر نفوذ آگاهانه دشمن و بی بصیرتی رهبرانش شد تا جایی که ندای «مشروطه با شرط مشروعه بودن» شیخ فضل الله نوری محکوم به چوبه دار شد و شاهد بی تفاوتی رهبران مشروطه و مردم به این امر هستیم.

وی با تعمیم این موضوع به شرایط امروز جامعه، اظهار کرد: امروز نیز اگر دشمن و توانایی هایش شناخته نشود نمی‌توان بصیرت به خرج داد حال آنکه نباید امام را تنها گذاشت./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات