۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۵۵۴۰
حجت الاسلام کوثری خبر داد؛

مؤسسه دارالاعلام در سطح ۴ دانش پژوه می‌پذیرد

مؤسسه دارالاعلام در سطح ۴ دانش پژوه می‌پذیرد
معاون آموزش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع) از پذیرش طلبه ویژه دوره نقد وهابیت این مؤسسه در سطح چهار به وسیله آزمون کتبی و آزمون شفاهی خبر داد.

حجت الاسلام احمد کوثری معاون آموزش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش سطح چهار این مؤسسه ویژه طلاب خبر داد و گفت: شعبه قم تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) اقدام به جذب طلاب برای سال تحصیلی جدید کرده است.

معاون آموزش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع) افزود: این مؤسسه در راه نقد اندیشه های وهابیت از میان برادران طلبه از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 98 -99 تعدادی محدود دانش پژوه در مقطع سطح 4 رشته کلام وفرق انحرافی با گرایش «نقد وهابیت» می پذیرد.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام برای ثبت نام عنوان کرد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ 10 شهریورماه با ورود به پایگاه اینترنتی مؤسسه دارالإعلام اقدام به ثبت نام کنند؛ زمان آزمون نیز روز یکشنبه 24 شهریور 98 ساعت 10 صبح خواهد بود.

حجت الاسلام کوثری افزود: شرایط ثبت نام این دوره نیز دارا بودن مدرک سطح3 (مشروط بر اینکه موضوع پایان نامه سطح3 مرتبط با نقد وهابیت باشد)، اشتغال به تحصیل رسمی وتمام وقت در حوزه علمیه، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و تعهد نسبت به رعایت مقررات وضوابط مرکز عنوان شده است.

وی به منابع آزمون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای آزمون یک سری منابع تخصصی درنظر گرفته شده که از این میان می توان به درسنامه نقد وهابیت حضرت آیت الله سبحانی، انتشارات دارالإعلام، کشف الإرتیاب علامه سید محسن امین و بخش الهیات کشف المراد اشاره کرد و در بخش عمومی نیز سؤالات از ثلاث رسائل فی الجهاد رهبر معظم انقلاب و بحث اجتهاد و تقلید کفایه الاصول خواهد بود.

معاون آموزش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع) در پایان یادآور شد: این آزمون در قم، جمکران، بلوار انتظار، مجتمع علمی دارالولایه، مرکز تخصصی دارالاعلام برگزار شده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 02537255866 و 09191588372 تماس حاصل کنند./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات