۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۱۵۶۰۰
استادیان مطرح کرد؛

پیگیری جدی مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در خبرگزاری رسا

پیگیری جدی مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در خبرگزاری رسا
سردبیر خبرگزاری رسا پیگیری مطالبات رهبر انقلاب و مراجع تقلید را از اهداف اصلی این خبرگزاری دانست و گفت: همواره سعی داریم مصالح حوزه را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا در جریان بازدید آیت الله فقیهی از خبرگزاری رسا، به ارائه گزارشی از فعالیت های این رسانه حوزوی پرداخت و گفت: خبرگزاری رسا در سال 1382 به همت جمعی از طلاب دغدغه مند در قالب پایگاه خبری تأسیس شد تا اخبار حوزه های علمیه را انعکاس دهد و خلأهای موجود در این زمینه را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا در سال 1385 مجوز رسمی خبرگزاری را از وزارت ارشاد اخذ کرده است، اظهار داشت: این خبرگزاری با هدف اینکه بتواند اخبار حوزه های علمیه و مباحث مراجع تقلید و علما را به جامعه منتقل کند، به عنوان نخستین خبرگزاری خارج از پایتخت فعالیت خود را آغاز کرد.

استادیان پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید را از اهداف اصلی خبرگزاری رسا دانست و عنوان کرد: پیگیری مسأله تحول و حوزه انقلابی بر اساس تأکیدات رهبر انقلاب در دستور کار جدی خبرگزاری رسا قرار داد، تربیت طلاب رسانه ای نیز از سایر اهداف این خبرگزاری محسوب می شود و طلاب با حضور در این رسانه حوزوی، مباحث رسانه ای را می آموزند.

سردبیر خبرگزاری رسا با اشاره به روند فعالیت های این خبرگزاری تأکید کرد: اخبار حوزه های علمیه در این رسانه حوزوی به 4 زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو منتشر می شود؛ همچنین با توجه به ضرورت فعالیت در حوزه فضای مجازی سعی داریم تا در قالب های متنوع چندرسانه ای همچون صوت، گرافیک و کاریکاتور نیز تولید محتوا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا همواره در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علما حرکت می کند، ادامه داد: ما در دنیایی که می توان با اخبار زرد و جنجال آفرین مخاطبان بیشتری جذب کرد، جانب تقوا و خویشتنداری را حفظ کرده و همواره سعی داریم مصالح حوزه را رعایت کنیم.

استادیان با بیان اینکه خبرگزاری رسا امروز مورد اعتماد بزرگان و علما قرار دارد، ابراز کرد: مایه افتخار ما است که بزرگان و علما بر موثق و مورد اعتماد بودن خبرگزاری رسا مهر تأیید زده اند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
اون لوگوی نسخه آزمایشی کی حذف می شه انصافا خیلی ضایع هست هر وقت هم از سردبیر پیگیر می شویم جواب مشخصی نمی دهند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
مطالب جدی و مطالبات انقلابی گری داشتید.
0
0