۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۱۵۷۳۴

استفاده از ظرفیت دانشجویان حافظ قرآن در اندونزی

استفاده از ظرفیت دانشجویان حافظ قرآن در اندونزی
نمایندگی جامعة‌المصطفی در اندونزی، از ظرفیت دانشجویان قدیمی این مرکز برای گرفتن آزمون حفظ حافظان جدید در ترم‌های تحصیلی مختلف استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دارالقرآن المصطفی، که زیر نظر نمایندگی جامعة‌المصطفی در اندونزی فعالیت می‌کند، از ظرفیت دانشجویان قدیمی این مرکز برای گرفتن آزمون حفظ حافظان جدید در ترم‌های تحصیلی مختلف استفاده می‌کند.

 این اقدام به منظور بهره‌گیری از ظرفیت و استعداد دانشجویان سال‌های گذشته دارالقرآن المصطفی انجام می‌شود که اسامی آنان به این شرح است: خانم‌ها «امنیات العلیا»، «راهایو صالیحه»، «نوفا موفاراخا» و «اِلی روسلینا» و آقایان «هدایت الاسلامیه»، «رحما واتی»، «دِدی سُفیان»، «سیتی عین الکریمه» و «هدایت رحمت».

آزمون نهایی دانشجویانی که در سال تحصیلی 2014م و 2015م وارد این مرکز شده‌اند، رئیس دارالقرآن به صورت مستقیم گرفت.

همچنین نمایندگی جامعةالمصطفی در اندونزی درصدد برآمده است به منظور کمک به اجرای برنامه‌های دارالقرآن المصطفی در خوابگاه‌ها و نیز کالج اسلامی اندونزی، استادان خود را از دانشجویان شاخص رشته حفظ قرآن کریم انتخاب کند.

به دانشجویانی که همه مراحل تحفیظ را به پایان رسانده باشند، مدرک پایان تحصیلی حفظ قرآن اهدا می‌شود که دانشجو با استفاده از این مدرک می‌تواند پایان‌نامه خود را ارائه دهد. این مدرک، یکی از شرایط لازم برای شرکت در امتحان پایان‌نامه است که رئیس دارالقرآن امضا می‌کند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات