۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۵۸۳۴
امیر آبادی خبر داد؛

تسهیل قوانین مانع از فرزند آوری در مجلس

تسهیل قوانین مانع از فرزند آوری در مجلس
عضو هیأت رییسه مجلس از تسهیل قوانین «فرزندآوری» خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم قوانینی که سبب جلوگیری از فرزندآوری می شد، باطل کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیر آبادی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جشن پیوند آسمانی 150 زوج از پاسداران و فرزندان خانواده‌های سپاه استان قم که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است، گفت: ما باید میثاق ببندیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: مبلغ 500 هزار تومان به صورت هدیه به زوج های فرزند بازنشسته نیروهای مسلح که در جشن امروز حضور دارند داده می شود؛ همچنین از سوی سازمان اتکا مبلغ 5 میلیون تومان به صورت وام به همه زوج های حاضر اعطا خواهد شد.

امیر آبادی تأکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مبلغ 500 هزار تومان به صورت هدیه به فرزندان نیروهای مسلح شاغل نیز اعطا خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت گفتمان فرزندآوری ابراز کرد: امروز باید سعی کنیم تا جوانان را به ازدواج و فرزندآوری تشویق کنیم.

وی با ابراز نگرانی از اینکه کشور در معرض پیر شدن قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر جمعیت کشور به 150 میلیون نفر نرسد یک جمعیت پیر خواهیم داشت و باید سرای سالمندان بسیاری برای نگهداری از افراد پیر و ناتوان بسازیم.

امیر آبادی با تأکید بر اینکه ما در مجلس قوانین را برای مسأله فرزندآوری تسهیل کرده ایم، عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته توانستیم قوانینی که سبب جلوگیری از فرزندآوری می شد، باطل کردیم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات