۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۱۵۹۱۷
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

برپایی موکب اربعین اوقاف لرستان در سامرا

برپایی موکب اربعین اوقاف لرستان در سامرا
مدیر کل اوقاف لرستان از برپایی موکب اربعین برای سومین سال متوالی خبر داد و گفت: این موکب با هدف خدمت رسانی به زائران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه شورای استانی اوقاف به برنامه ریزی برای برپایی موکب در شهر سامرای عراق اشاره کرد و گفت: برای سومین سال متوالی اوقاف لرستان موکب اربعین را در شهر سامرا راه اندازی خواهد کرد.

 وی به خدمات رسانی اوقاف لرستان در پخت غذا برای زائرین اربعین اشاره و عنوان کرد: در اربعین امسال افزون بر همکاری اوقاف لرستان در پخت غذا، مکانی نیز در شهر سامرا برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: اوقاف لرستان با راه اندازی این موکب فرصتی را فراهم ساخته است که زائران بتوانند شب را در سامرا اقامت کنند.

وی در ادامه به فعالیت موکب اوقاف لرستان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: این موکب در سال گذشته ۲۰ شبانه روز در سامرا برای زائرین خدمت رسانی نمو.

مدیرکل اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را جهت برپایی موکب به ادارات اوقاف در استان و شهرستان ها تحویل دهند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات