۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۱۵۹۲۴
در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی؛

پیکر مرحوم آیت الله فقهی به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم آیت الله فقهی به خاک سپرده شد
پیکر مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدهادی فقهی استاد برجسته اخلاق پس از تشییع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر آیت الله حاج شیخ محمدهادی فقهی استاد برجسته اخلاق امروز بر روی دستان شاگردان و علاقه مندان آن فقید والامقام تشییع و در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

در حاشیه مراسم تشییع حجت الاسلام فقهی فرزند آن مرحوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، دلیل فوت آیت الله حاج شیخ محمدهادی فقهی را ایست قلبی بیان کرد و گفت: آیت الله حاج شیخ محمدهادی فقهی در سال 1314 هجری شمسی دیده به جهان گشود و پس از اتمام دروس مقدمات و سطوح عالی از محضر اساتید بزرگ حوزوی بهره جست.

وی افزود: مرحوم فقهی از شاگردان خاص طریق سر علامه طباطبایی بود که توحید و ولایت را باهم درک کرد همچنین ایشان از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات بروجردی، امام خمینی و بهجت بهره مند شد.

فرزند آن مرحوم بیان داشت: آیت الله فقهی سال ها در تهران به نشر معارف اهل بیت(ع) مشغول بود و برخی از آثار ایشان می توان به تحقیق و ترجمه کتاب سنن النبی علامه طباطبایی و سلسه سخنان کوتاه از پیشوایان دینی اشاره کرد.

یادآور می شود مراسم ترحیم آن مرحوم روز پنج شنبه 17 مردادماه از ساعت 18 در مسجد الرحمن واقع در خیابان سپهبد قرنی نرسیده به پل کریمخان برگزار می شود./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
انا لله و انا الیه راجعون
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
این بیشتر شبیه اطلاعیه ترحیم بود تا خبر!
0
0