۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۶۰۹۷
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اعلام شد؛

شرایط اعزام گروه های تبلیغی در ماه محرم

شرایط اعزام گروه های تبلیغی در ماه محرم
شرایط اعزام گروه های تبلیغی به مناسبت ماه محرم از سوی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شرایط اعزام گروه های تبلیغی به مناسبت ماه محرم از سوی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم اعلام شد.

براساس این گزارش، تبليغ دين اسلام، تبيين و گسترش معارف اسلامي و مکتب خونین عاشورا و تحکيم مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي با رويکرد مقابله و کاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله طلاق ،اعتياد و مفاسد اخلاقي از اهداف اعزام گروه های تبلیغی بر شمرده شده اند.

ارائه درخواست اعزام گروه از سازمان تبليغات اسلامي و يا نهادهاي فرهنگي منطقه از طريق سامانه سمتا
26 مرداد تا پنجم شهریور ماه، ارائه طرح و برنامه تبليغي گروه و تکميل جدول برنامه ها و معرفي اعضاء گروه از سوی سرگروه حداکثر تا ۴۸ساعت پس از تائيد درخواست اعزام و ثبت تاييد و موافقت اعضاء گروه، بعد از تاييد طرح و برنامه گروه حداکثر تا ۴۸ ساعت از جمله شرایط اعزام گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به شمار می روند.

تکمیل گزارش عملکرد گروه ومبلغان از سوی سرگروه حداکثر يک هفته پس از اتمام تبليغ از طريق سامانه سمتا و اعلام به نهاد درخواست کننده جهت تائيد،ممنوعیت استفاده از مبلغان ساکن در منطقه درمناسبت هاي اصلي تبلیغی (رمضان ،محرم ،تابستان )، عدم درخواست اعزام فردی از سوی اعضای گروه در سامانه سمتا و تأیید شرکت در اعزام گروهی از سوی اعضا پس از دریافت پیامک در سامانه سمتا از جمله شرایط اعزام تبلیغ گروهی است.

گفتنی است، گروه های تبلیغی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir/ مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
لینک را در بلاغ نت بزنید.
0
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
إِذْ أَوَى الْفِتْيَةُ إِلَى الْكَهْفِ فَقَالُوا رَبَّنَا آتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
0
0