۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۱۶۱۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیچ تهدید و تطمیعی در انعکاس اخبار نباید بر خبرنگاران تاثیر بگذارد

هیچ تهدید و تطمیعی در انعکاس اخبار نباید بر خبرنگاران تاثیر بگذارد
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در انعکاس اخبار هیچ تهدید و تطمیعی نباید بر خبرنگاران تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار خبرنگاران استان اظهار داشت: خبرنگاران از جنبه‌های مثبت و منفی در جامعه تاثیرگذار هستند و رسانه‌های غربی همواره به دنبال انعکاس اخبار نادرست بودند.

وی گفت: انعکاس اخبار دروغ کار جلاد با شهید را عوض می‌کند و از طرفی نیز انعکاس اخبار بر مبنای واقعیت قهرمانانی مانند ابوذر و دعیل خزاعی را می‌آفریند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: افرادی مانند ابوذرها هیچگاه ترس به دل خود راه ندادند و در مکتب تشیع هرگونه همکاری با اهل ظلم گناه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تقوای رسانه‌ای یعنی اینکه مراعات حق را در انعکاس اخبار داشته باشیم تصریح کرد: در انعکاس اخبار هیچ تهدید و تطمیعی نباید بر خبرنگاران تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: وقتی خبرنگاران حق را بدون کم و زیاد می‌نویسد برای غیرخدا و روی هیچ کس حساب باز نمی‌کند و باید بدون توجه به جناح خاصی فعالیت خبرنگاری خود را انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قانون برای ما در جامعه حد و مرز دارد و مسؤولان مربوطه در بخش‌های مختلف باید پاسخگوی مردم و خبرنگاران باشند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات