۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۶۲۰۲
امام جمعه موقت خرم آباد:

جوانان جواب فتنه انگیزی های آمریکا را خواهند داد

جوانان جواب فتنه انگیزی های آمریکا را خواهند داد
امام جمعه موقت خرم آباد بر ضرورت پرورش جوانان نخبه تأکید کرد و گفت: باید به جوان اعتماد کرد، جوانان در سایه تلاش و پشتکار پاسخ فتنه انگیزی های آمریکا را می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیب، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی گفت: روز خبرنگار فرصتی برای پاسداشت زحمات آنان است.

وی به نقش خبرنگار و رسانه در انعکاس واقعیت ها و رویدادهای روز جامعه اشاره و عنوان کرد: اصحاب رسانه در انجام رسالت خبری باید امانتدار باشند.

جوانان سرمایه های کشور هستند

امام جمعه موقت خرم آباد به پیش رو بودن روز جهانی جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان سرمایه های کشور و آینده سازان جامعه بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به دیدار جوانان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند جوانی که خود را نخبه حساب می‌کند باید با تفکر و موضع انقلابی و مبتنی بر اسلام عزیز باشد.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان داشت: باید به جوانان میدان داد و با اعتماد به قشر جوان در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام گم برداشت، تکیه بر نیروی جوانان و فرصت دادن به این قشر لازمه موفقیت در عرصه های مختلف است.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت بهره مندی از توانایی جوانان در شرایط امروز تحریم ها و مقابله با فشارهای اقتصادی گفت: باید زمینه اشتغال نسل جوان فراهم شود و در پرورش جوانانی نخبه تلاش کنیم.

حجت الاسلام حیات الغیب تلاش و پشتکار را رمز موفقیت جوانان خواند و یادآور شد: جوانان انقلابی در سایه این دو ویژگی جواب فتنه انگیزی‌های آمریکا را خواهند داد.

وی با اشاره به پیش رو بودن ایام ذی الحجه ادامه داد: ذی الحجه اعمال ویژه‌ای دارد که در صورت انجام آن در ثواب حج حاجیان شریک هستیم. 

غدیر، عید ولایت است

امام جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خویش عید غدیر را عید ولایت خواند و اظهار داشت: در اهمیت عید غدیر همین بس که پیامبر(ص) فرمودند روز غدیر خم برترین عیدهای من است.

ضرورت برخورد جدی با مفاسد

حجت الاسلام حیات الغیب در بخش دیگری از سخنان خویش بر ضرورت برخورد جدی با مفاسد در زمینه های مختلف از سوی دستگااه قضا تأکید کرد و گفت: باید ریشه فساد خشکانده شود.

وی با بیان حمایت از اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفاسد خاطرنشان کرد: با فساد اداری و مالی برخورد جدی شود و این برخوردها موجب تقویت امید در جامعه می شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات