۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۱۶۳۹۰
مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌کند؛

سلسله کارگاه‌های دانش‌افزایی و کارورزی مدیریت فضاهای مجازی

سلسله کارگاه‌های دانش‌افزایی و کارورزی مدیریت فضاهای مجازی
سلسله کارگاه‌‌های دانش‌افزایی و کارورزی مدیریت فضاهای مجازی و توسعه مهارت‌های اجتماعی با عنوان کارگاه «اینترنت پاک و یک گام جلوتر از فرزندان» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، کارگاه «اینترنت پاک و یک گام جلوتر از فررزندان» دارای محورهای نقش نظارتی والدین در فضای مجازی، پیش‌گیری از آسیب‌های فضای مجازی، نحوه محدود کردن اینترنت برای فرزندان و اپلیکیشن‌های کاربردی برای نظارت و کنترک فرزندان است.

محور مباحث کارگاه «توسعه مباحث ارتباطی و انگیزشی» شامل ارتباط کلامی و زبان بدن، اصول برقراری ارتباط مؤثر، آشنایی با رفتار تیپ‌های متفاوت طلاب، چگونگی تعامل رفتاری با تیپ‌های متفاوت، تمرین‌های کاربردی برای تقویت نقاط قوت، راه‌های تقویت انگیزه به منظور برقراری ارتباط، تکنیک‌های ورود حین و خاتمه مذاکره و موانع ارتباط مؤثر است.

این کارگاه روزهای 4، 5 و 6 شهریور در طبقه سوم، سالن کنفرانس مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی، واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به گلزار شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا 2 شهریور فرصت دارند برای ثبت نام، به گروه مطالعات اسلامی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 09355224602 و 37183279 تماس بگیرند.

اعطای گواهی حضور در کارگاه، احتساب دوره ضمن خدمت و استفاده از استادان مجرب، از مزایای این دوره است./1330/د102/ب1

ارسال نظرات