۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۶۵۳۲
در راستای آشنایی بیشتر با عید غدیر؛

دوره آموزشی معارف علوی در مسجد حضرت علی برگزار می‌شود

دوره آموزشی معارف علوی در مسجد حضرت علی برگزار می‌شود
مسؤول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی (ع) اهواز از برگزاری دوره ۲ روزه آموزش معارف علوی در این مسجد خبر داد.
علی حیدری، مسؤول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی معارف علوی خبر داد و گفت: این دوره با حضور اساتید صاحب سبک در حوزه غدیر شناسی و یکی از مستبصران در مسجد حضرت علی (ع) چهارراه زند اهواز برگزار می‌شود.

مسؤول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی (ع) اهواز با اشاره به اینکه مدت زمان دوره، دو روزه و اطلاع رسانی نام نویسی از ۱۵ مردادماه آغاز شده است، اظهار داشت: این دوره در ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در مسجد حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

حیدری با بیان اینکه عموم مردم قادر به شرکت در دوره هستند، ادامه داد: ابوالفضل روحی با موضوع ناگفته‌های واقعه غدیر و دشمن شناسی، حجت الاسلام سید رضا والا با موضوع سبک زندگی و خانواده به همراه حمید شیرانی، مستبصر سخنران دوره آموزشی دو روزه هستند.

وی با بیان اینکه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان در دوره اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت نام و نام خانوادگی را به شماره ۰۹۳۶۷۶۶۲۰۳۲ ارسال کنند.

حیدری با بیان اینکه ظرفیت در نظر گرفته شده برای دوره صد نفر است، گفت: تاکنون ۶۰ علاقه‌مند نام نویسی کردند که پس از ارسال مشخصات، با تماس گیرنده برای حضور در دوره و آشنایی کامل با جزئیات دوره تماس گرفته می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات