۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۶۵۴۸

رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر می کند

رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر می کند
مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه در رأس یک هیأت عالی قضایی، روز پنجشنبه به استان کردستان سفر می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا شهریاری اظهارکرد: آیت الله رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج شنبه 24مردادماه جاری به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی به استان کردستان سفر می کند.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی، در استان حضور یافته اند.

شهریاری دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاهها و نخبگان را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود:معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستانهای استان ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی شهرستانها، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می کنند.

شایان ذکر است حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان نیز در دستور کار این سفر قرار دارد و در پایان این سفر، رییس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان کردستان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

محمد قمین
ارسال نظرات