۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۱۶۵۵۳

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
انتصاب سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهواز و پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی فرهنگسرای فردوس اهواز چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، به‌عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهواز، منصوب شد.

حجت‌الاسلام پشم فروش، یکی از روحانیون جوان و انقلابی اهواز است که در کارنامه خود، مدیریت چندین گروه و نهاد‌های جهادی را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، معاونت مؤسسه طلیعه‌داران ظهور، مسئول هیات انصار المهدی (عج) اهواز و مسئول دفتر تخصصی تبلیغ آستان قدس رضوی در خوزستان، از سمت‌های حجت‌الاسلام پشم فروش است.

پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی فرهنگسرای فردوس اهواز

پرویز عزیزی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پروژه فرهنگسرای فردوس منطقه زوییه اهواز با ٩٧درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام مراحل پایانی ساخت و نصب تجهیزات است.

عزیزی بیان داشت: این بنا از پروژه‌های در حال ساخت این اداره کل است که  از سال ٩٣ عملیات اجرایی آن آغاز و با زیر بنایی بالغ ١٢٠٠ متر مربع در ٢ طبقه و با اعتباری بالغ بر ٢٦٠٠ میلیارد ریال با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حال ساخت است.

وی عنوان داشت: کلیه مراحل ساخت بنا به اتمام رسیده و نصب تجهیزات صندلی و موکت کف سالن در حال انجام است و ان شاءالله در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه عید غدیر خم

به مناسبت عید غدیر خم مسابقه کتابخوانی در کتابخانه شهید مرتضی شفیعی اهواز برگزار می‌شود.

کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» تألیف محمدباقر انصاری از انتشارات دلیل ما منبع این مسابقه کتابخوانی است.  

منبع و پرسشنامه این مسابقه از کانال کتابخانه شهید شفیعی در شبکه‌های مجازی تلگرام، سروش، ایتا و گپ و همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز قابل دریافت است.

همچنین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی عید غدیر خم دوشنبه ۲۸ مردادماه و اعلام اسامی برگزیدگان چهارشنبه ۳۰ مرداد تعیین شده است.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در بهبهان

هدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ضمن اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه، بانوان هنرمند با عرضه محصولات دست‌ساز خود در بخش‌های گوناگون و متنوعی از بافتنی‌ها گرفته تا سفالگری و نقاشی و خیاطی را در قالب صنایعی  از جمله گلیم فرش، لباس، سفال، سبد، کیف و ... به نمایش عموم گذاشتند.

نمایشگاه فوق که از نخستین روز افتتاح با استقبال و تحسین بازدیدکنندگان روبرو شده است تا ٧ فروردین ماه میزبان علاقه‌مندان به محصولات صنایع دستی در دو نوبت صبح و عصر می‌باشد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات