۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۱۶۵۷۸

احداث ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان توسط سپاه هرمزگان

احداث ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان توسط سپاه هرمزگان
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از احداث ۱۵۰ واحد مسکونی و تعمیر ۳۰۰ منزل آسیب‌دیده برای سیل‌زدگان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری اظهار داشت: از ابتدای سال 98 که سیل بر مردم خوزستان عارض شد و گروه‌های جهادی را اعزام کردیم و تاکنون 15 گروه جهادی به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی افزود: گروه‌های جهادی اعزامی با ظرفیت دو هزار نفر نیرو بودند که در قالب‌های عمرانی و پزشکی اعزام شدند و خدمت‌رسانی را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان هرمزگان برای خدمت‌رسانی در شهرستان کارون تعیین شده بودند که در نخستین اقدام بحث جمع‌آوری اقلام مورد نیاز مردم این شهرستان توسط اکیپ‌های بسیج سازندگی در سراسر استان هرمزگان صورت پذیرفت و محموله کمک‌های مردمی ارسال شد.

سالاری تاکید کرد: در بحث ساخت و تعمیر خانه های آسیب‌دیده در سیل علاوه بر شهرستان کارون، شهرستان شادگان هم به محدوده خدماتی استان هرمزگان افزوده شد.

وی عنوان کرد: احداث 150 واحد مسکونی و تعمیر 300 واحد در شهرستان‌های شادگان و کارون به مجموعه بسیج سازندگی استان هرمزگان واگذار شد که از 150 واحد 30 واحد آن آغاز عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: در زمینه منازل تعمیری 50 واحد مسکونی تعمیراتش به پایان رسیده و تحویل مردم شده و در تلاش هستیم تا هفته بسیج تمامی پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

سالاری خاطرنشان کرد: هر 15 روز یک‌بار 50 نفر از نیروهای جهادی استان هرمزگان به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های کارون و شادگان اعزام می‌شوند و کار احداث و تعمیر منازل آسیب‌دیده را انجام می‌دهند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات